vierailija
Uskot oikeasti tietäväsi kaikkien mahdolliset suhteet ja välit täällä?Mistä sinä voit tietää?
Uskot oikeasti tietäväsi kaikkien mahdolliset suhteet ja välit täällä?Mistä sinä voit tietää?
Ihan niinkuin sinäkin. Missä nämä "todisteet" sinun mielestä on näkyvissä?Uskot oikeasti tietäväsi kaikkien mahdolliset suhteet ja välit täällä?
Mistä sinä sen tiedät? Minun asioista sinä et ainakaan tiedä.Täällä ei ole rakastavaisia.
Sinä uskot tietäväsi.Uskot oikeasti tietäväsi kaikkien mahdolliset suhteet ja välit täällä?
kellon kanssa kyttäät ihmisten menemisiä. mee hoitoon.Ketjussahan ne todisteet on. Sen lisäksi molemmat lähtivät täsmälleen samaan aikaan pois.
Sinä kirjoitit ensiksi ettei täällä ole rakastavaisia, mutta et osaa perustella väitteesi todenperäisyyttä..Sinä uskot tietäväsi.
Täältä näkee kelloajat kyttäämättäkin.kellon kanssa kyttäät ihmisten menemisiä. mee hoitoon.
Sinä nyt et ainakaan tiedä minusta mitään.kaikki tietää sun harrastuksen.
Millä todistat että tuo pitää paikkansa?kaikki tietää sun harrastuksen.
katso liitettä 3281
niinkö luulet?Sinä nyt et ainakaan tiedä minusta mitään.
milläs todistat omat väitteesi? et millään.Millä todistat että tuo pitää paikkansa?
sullako on ne majurin laitteetniinkö luulet?
Sinusta tuo ei ainakaan välitä, että turhaan kulutat energiaa puolustuspuheisiin!Ikävää tällanen piruilu...mikä siinä on ettei toiset pysty pitämään päätä kiinni niin kauan kuin heillä vielä sellainen on.
T: vissiin sitten se toinen palvoja
Mihinkä ihmeen puolustuspuheisiin??Sinusta tuo ei ainakaan välitä, että turhaan kulutat energiaa puolustuspuheisiin!
En tiedä keneksi minut luulet mutta et todellakaan tiedä minusta yhtikäs mitään.Ihmeellinen jankuttaja olet.niinkö luulet?
kaikki on huomanneet jo saman.Ihmeellinen jankuttaja olen.
Aivan sama keneksi luulet minua.Sinä et minua tunne etkä tiedä minuta yhtään mitään.Ihan rauhassa saat kuvitella omiasi.kaikki on huomanneet jo saman.
Pää kiinni siellä, sinä et minun luuloista ja luulemattomuuksista tiiä yhtään mitään.Hölmöä vaatia todisteita kun niitä ei ole. Luotan vaistooni, enkä ole tyhmä niinkuin on esimerkiksi ellu joka kuvittelee kelpaavansa punanuttuselle.
Sinä se jaksat puhua paskaa.Hölmöä vaatia todisteita kun niitä ei ole. Luotan vaistooni, enkä ole tyhmä niinkuin on esimerkiksi ellu joka kuvittelee kelpaavansa punanuttuselle.
kiitos samoin. tyhmähän sä olet muttet ihan niin tyhmä että mitään tunnustaisit.Aivan sama keneksi luulet minua.Sinä et minua tunne etkä tiedä minuta yhtään mitään.Ihan rauhassa saat kuvitella omiasi.