Sopishan tää vaikka tonne ihmissuhteidet "ystävät"- osioon?Saako sitä pitää siellä missään? Pitäs ainakin YPltä kysästä etteivät sitten poista sitä.
Taffelin perinteiset poimusipsit on parhaita. Estrellaa syö vaan pissiksetNo nii. Nyt on Estrellan Barbeque-sipsejä ja Pandan sitrusLakumixiä. Bätmän voi puolestani alkaa. Olen valmis.
Ostin mä earlgrey-teetäkin kun tee näytti olevan lopussa.
Josta pääsemme ihmeelliseen mysteeriin:
Kun en alkukuusta juonut mitään muuta kuin aamukahvia ja kaljaa, niin miten mulla voi olla tee lopussa? Tee?
Kerro toi mun lähikauppiaalle. Ei ollu Taffeleita hyllyssä!Taffelin perinteiset poimusipsit on parhaita. Estrellaa syö vaan pissikset
No sä et oo pissis...Mulla onkin neljä pussia sipsejä. Ja kahta dippiä.
Estrellan Ranch, sour cream et onion, barbeque ja cheddar chipotle.
Toki ne ovat vasta vapuksi mutta on kuiteski!
No sä et oo pissis...
Sitä paitsi noita cheddarin makuisia vois jopa maistaa*hönää koko pussin ja kipittää pakoon*
Mä voin uhrautua ja tulla popsimaan noi sun sipsit pois niin sit sinä et ole pissis!Mulla onkin neljä pussia sipsejä. Ja kahta dippiä.
Etpä arvannut, että mulla on myös vesi-ilmapalloja.
*tähtää*
Mulla oikeesti löi hetken tyhjää enkä meinannu millään hoksata, että mitkä ihmeen kirvesjuhlat sulla on eilen ollu.Myöhässä mutta eilen ei kerinnyt juhlimiselta
Loppu kirvesrintojen pyristely
Tämmönenki tuli eilen kotiinMulla oikeesti löi hetken tyhjää enkä meinannu millään hoksata, että mitkä ihmeen kirvesjuhlat sulla on eilen ollu.
(Mä olen maailman nopein urheilusivujen selaaja)
Täällä ei ole rakastavaisia.Tuliko rakastavaisille riitaa kun kumpikin hävisivät palstalta aamupäivän jälkeen?
Voit vapaasti jatkaa oikean tai vasemman kätesi rakastamista, mutta mieluummin ilman tätä palstaa.Tuliko rakastavaisille riitaa kun kumpikin hävisivät palstalta aamupäivän jälkeen?
Päättömälle ja pähkinämamalle? Huomasin saman.Tuliko rakastavaisille riitaa kun kumpikin hävisivät palstalta aamupäivän jälkeen?
Mitä eroa niissä? En koskaan osta, en edes katso hyllyjäMulla onkin neljä pussia sipsejä. Ja kahta dippiä.
Mitä tohtori sanoi? Tai teki?Mä voin uhrautua ja---
Mistä sinä tiedät kuka täällä seurustelee ja kuka ei? Et millään voi olla täysin varma näistä asioista.Täällä ei ole rakastavaisia.
Vain makueroMitä eroa niissä? En koskaan osta, en edes katso hyllyjä
Mistä sinä voit tietää?Mistä sinä tiedät kuka täällä seurustelee ja kuka ei? Et millään voi olla täysin varma näistä asioista.