Iltaa Ja kyllä, kahden kupin taktiikalla mennään. Ei tarvi nousta ylös hakemaan santsia. Jalkaan sattuu niin, että hankala pitää paikoillaan. Jospa se tästä asettuisi.
En tiedä minäkään, hypitään niiden kohtien yli, jookos?Mutt mistä sä tiedät ketä tarkoitetaan?? Mä en suurimmaks osaks aikaa tiedä mistä puhutaan mutta et edelleenkään vastannut onks se sitten oikein miten joku kiusaa harmaana aina tiettyjä ihmisiä täällä?
IltaaIltaa Ja kyllä, kahden kupin taktiikalla mennään. Ei tarvi nousta ylös hakemaan santsia. Jalkaan sattuu niin, että hankala pitää paikoillaan. Jospa se tästä asettuisi.
Ehottomasti joo *alkaa hyppimään*En tiedä minäkään, hypitään niiden kohtien yli, jookos?
Ei kande vastata, ainakaan lainaten.Sitten oot huomannu miten ilkeästi harmaa vierailija haukkuu ja kiusaa mustia täällä. Sekö on ok,mitään ei saa siihen harmaan vittuiluun vastata ?
Ei pysty kipeellä jalalla, älä niin kauheesti hypi.Ehottomasti joo *alkaa hyppimään*
Juu, otin taannoin rättikseltä estot pois.Hyvänenaikasäootottanuträttiksenestotpois!!?? Mitä täällä oikein tapahtuu ja mihin tää maailma on menossa??
Hei, mä oon pieni mutta vahva...hyppää selkään!Ei pysty kipeellä jalalla, älä niin kauheesti hypi.
Mutta muksi kiusaat tätä erästä ja vedät hänen vaimonsa siihen mukaan.Jatkuvasti.haukut ja mollaamiset on ihan ansaittuja harmaille. mistä helevetistä niitä voi toisistaan erottaa, että ihan sama kelle mitäkin sanoo.
mene nyt jonnekki muualle uhriutumaan. täällä sun uskottavuus on menny ajat sitte.Mutta muksi kiusaat tätä erästä ja vedät hänen vaimonsa siihen mukaan.Jatkuvasti.
Kiipee reppuselkään.Hei, mä oon pieni mutta vahva...hyppää selkään!
Pitää olla melko tyhmä jos ei tajua ketä päätön aina tarkoittaa.Mutt mistä sä tiedät ketä tarkoitetaan?? Mä en suurimmaks osaks aikaa tiedä mistä puhutaan mutta et edelleenkään vastannut onks se sitten oikein miten joku kiusaa harmaana aina tiettyjä ihmisiä täällä?
Veit sitten ne vähäisetkin estot pois.Juu, otin taannoin rättikseltä estot pois.
Nyt hänellä siis ei ole enää estoja.
No sitte oon?? Onks tämä kyseinen ihminen mulle jotain sukua tai kenties julkkis?Pitää olla melko tyhmä jos ei tajua ketä päätön aina tarkoittaa.
Oletko sä jotenkin parempi ihminen? Sisäpiirin aivopieru.mene nyt jonnekki muualle uhriutumaan. täällä sun uskottavuus on menny ajat sitte.
ketään en hauku jos ei toinen ite alota. mieti vaikka sitä loppuilta.Oletko sä jotenkin parempi ihminen? Sisäpiirin aivopieru.
...ja sitten mentiin!! Hoplaa!!Ellu voi hypätä miunki päälle.
Suurihan se on, täytyy myöntää, mutta kyllä se aina jotenkin keplottelemalla paikkansa löytää.Älä vaivaudu. Teksasissa kaikki on liian suurta.
Oma vehjekin on kumminkin niin suuri, että se ei mahdu mihinkään.
Nyt ei oo rättiksellä ennää yhtään estojaVeit sitten ne vähäisetkin estot pois.
Mie oon sängyssä....ja sitten mentiin!! Hoplaa!!
Älä sentään lipasePitää vielä mainita kun auto oli sisältäpäin pesussa ja nyt se tuoksuu persikalta. Nams
No sä et ole lukenut @päättämän viestejäPakko taas ottaa ja sanoo jotain, jos sä oot katellut tätä pidemmän aikaa jo, olet varmaan huomannut miten julmasti joku harmaa hyökkää vähän väliä jonkun meidän kimppuun...nauraa päälle kun on saanut pahanmielen ihmisille ja lähtee meneen raukkamaisesti...mitä sä aattelet sellasesta touhusta sitten? Onks se oikein?
Sen mitä mä olen huomannut niin kertaakaan täällä ei mustat kiusaa harmaita ilkeyttään, vaan vastaavat takas samalla tyylillä millä heille on kirjotettu ensiks.