Minäkin mielelläni saunon naisporukassa, meillä on siis jotakin yhteistä.Itse en ole sekasaunojen ystävä. Mielummin saunon naisporukalla.
Tuo ei välttämättä ole hyvä idea, ainakaan jos olet saunassa ainoana naisena. Tunnen tapauksen, jossa reippasti saunarohkaisua ottaneelta naiselta katosivat estot niin hyvin, että hän harrasti aktiivisesti ja aloitteellisesti seksiä saunassa olleiden (selvien ja varattujen) miesten kanssa kaikilla niillä tavoilla, joita hän itse tai miehet keksivät ehdottaa.Täytyy olla aika paljon alkoholipitoista juotavaa että idea sekasaunasta olisi hyvä idea... siis minulle
No katsos joo, melkoisia samiksia ollaanMinäkin mielelläni saunon naisporukassa, meillä on siis jotakin yhteistä.
Meillä päädyttiin samaan ideaan.Me tehtiin mökillä saunaan pari vuotta sitten remontti. Tilavan saunan puku ja pesutilat jaettiin kahtia M/N. Kummallakin puolella on ovi löylyhuoneeseen, jonne mennään uikkareissa tai pyyheliinaan kääriytyneenä. Tämän ansiosta on monen tuttavapariskunnan kanssa vietetty kivoja saunailtoja. Aiemmin se ei oikein onnistunut. Suosittelen lämpimästi tekemään samoin!
Kyläsauna?Ennen vanhaan sauna oli puhtauden symboli ja ns. kyläsaunoissa saunottiin porukalla, nyt siitäkin on tehty likaista syntiä. Näin se sharia ovelasti naamioituneena ryömii Suomeenkin.
Oletko ajatellut koskaan, moniko tuttavanne jättää teille tulematta tuon painostuksen vuoksi? Minä en missään tapauksessa mene sekasaunaan alasti. Ne jutut, on oman kullan ja minun välisiä asioita.Aina saunotaan porukalla. Ja ihan alasti.
Outona pidän niitä, jotka eivät suostu.
Taitaa kyläsauna olla mielikuvituksen tuotetta jos sillä tarkoitat samalla sekasaunaa.Ennen vanhaan sauna oli puhtauden symboli ja ns. kyläsaunoissa saunottiin porukalla, nyt siitäkin on tehty likaista syntiä. Näin se sharia ovelasti naamioituneena ryömii Suomeenkin.
Taitaa kyläsauna olla mielikuvituksen tuotetta jos sillä tarkoitat samalla sekasaunaa.
Nepas on rohkeita ne ameriikkalaiset, aussit usein suosittelee max 45 lampoaJuu ei tarkoita, vaan pyyhkeeseen käärittynä istumista kaakeloidussa tai paneloidussa huoneessa jonka lämpötila on noin 55 celsiusta
Tuu mun kaa - pliide!Se riippuu ihmisistä. En käy kenen kanssa tahansa sekasaunassa.
2 ihmistä ei ole sekasauna.Tuu mun kaa - pliide!