vierailija
Keskity siihen papparaiseesi äläkä flirttaile Algomalle.Mut sä oot aika söpö.
Keskity siihen papparaiseesi äläkä flirttaile Algomalle.Mut sä oot aika söpö.
Tiiäkkö mitä? Papparainen haluaa vain pitää hauskaa. Mä halusin vakavampaa.Keskity siihen papparaiseesi äläkä flirttaile Algomalle.
Tiiäkkö mitä? Papparainen haluaa vain pitää hauskaa. Mä halusin vakavampaa.
Tulee ihan hyvää!Riisipuurosta puheenollen, tuliskohan siitä syötäväksi kelpaavaa kauramaidolla Täytyy varmaan kokeilla viikonloppuna.
Tuo on ihana harrastus..itekkin kävin nuorena.Minä käytin lapset ratsastamassa. Molemmat koululaiset on hurahtaneet heppoihin. Ihanan kallista
Turhaa työtä jälkikäteen poistella niitä kun kaikki on ne kerennyt jo lukea.Kappas! Ketjua on siivottu!!!
Hyvä.
Onpa outo sattuma...sitä tuntuu olevan liikkeellä tänä iltana.Tekeepäs mieli jäätelöä
Ei kannata syödä tähän aikaan illasta.Onpa outo sattuma...sitä tuntuu olevan liikkeellä tänä iltana.
Ehei, erehyit, ei mun tee mieli jäätelöö..sanoin vaan että sitä tuntuu olevan ilmassa että muitten tekee mieli jäätelöö.Ei kannata syödä tähän aikaan illasta.
Munä sitä tarjosin sinulle mutta enpä viitsi jaksaa yrittää enää kun pidät peliä isotissin kanssa.Kun sais nauttia edes muutaman hetken naisen rakkautta niin ehkä tästä vielä selviäisin.
Ei ole isotissiä elämässäni, eikä pienitissistäkään.Munä sitä tarjosin sinulle mutta enpä viitsi jaksaa yrittää enää kun pidät peliä isotissin kanssa.