Hah hah mikä päivä viimeksi?Älä sitten sano ettei täällä ole isotissisiä kun kuitenkin itse puhut omista isoista vähän väliä.Kukaan muu ei puhu tisseistään niin paljon täällä.
Mulle ainakin maistui.Riisipuurosta puheenollen, tuliskohan siitä syötäväksi kelpaavaa kauramaidolla Täytyy varmaan kokeilla viikonloppuna.
Tuskin fantzu sitä sulle ostikaan?Ruma paita.
Riittää kun sopii mulle ja mä tykkään siitä.Ruma paita.
No sun ei tarvia sitä käyttääRuma paita.
Todellakaan. Jokainen viihtyy itsensälaisissa vaatteissa.No sun ei tarvia sitä käyttää
Niin kerta...Todellakaan. Jokainen viihtyy itensälaisissa vaatteissa.
Mä taas viihtyisin tuomarina Fantzun ja Ellun yöpaitulityynysodassaTodellakaan. Jokainen viihtyy itsensälaisissa vaatteissa.
Mä häviäisin samantien, nukahtamalla heti alussa...Mä taas viihtyisin tuomarina Fantzun ja Ellun yöpaitulityynysodassa
Pyttipannua?Kyllä tykkäisin, jos naisella olis muutakin tarjottavaa kuin isot tissit.
Pelkkä ulkonäkö ei riitä.Kyllä tykkäisin, jos naisella olis muutakin tarjottavaa kuin isot tissit.
Pelkkä ulkonäkö ei riitä.
Pyttipannukin on hyvä, jos makkaran tilalle sais vaikka savukinkkua.Pyttipannua?
Mä kaadan sut hetkessä. Oho pöhMä häviäisin samantien, nukahtamalla heti alussa...
Ei riitä. Se on hyvä, mutta ei kaikki.Pelkkä ulkonäkö ei riitä.
Mites se liittyy ulkonäköön?Pyttipannukin on hyvä, jos makkaran tilalle sais vaikka savukinkkua.
Mut sä oot aika söpö.Ei riitä. Se on hyvä, mutta ei kaikki.
Se on enemmänkin makuasia kuin ulkonäköasia.Mites se liittyy ulkonäköön?
Kiitos, ehkä se auttaa, tapaksessa, joka arvostaa söpöyttä.Mut sä oot aika söpö.