Perheiden yhteissaunominen mökillä

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten tuttuja pitäisi olla kyseessä, että tohtisi kysäistä joko saunottaisiin koko porukka yhdessä? Nykyään kun alastomuudesta on yritetty tehdä jotain vastenmielistä.

Tuntuu hölmöltä jakaa porukka kahtia saunomisen ajaksi, vaikka saunaan mahtuisi kaikki kerralla. Yhdessä saunoen aikaakin olisi käytettävissä tuplaten.

vierailija
Nykyään yhä useampi nainen on lyönyt kroppansa huolenpidon laimin ja samalla naiset kuitenkin asettavat yhä kovempia ulkonäköpaineita. Tästä syystä naiset haluavat peitellä totuutta peittelemällä itsensä eikä yhteissaunominen tulisi kyseeseenkään.

Eri asia oli vielä 70-80-luvulla, kun suurin osa naisista oli vielä normaalipainoisia.

vierailija
Me tehtiin mökillä saunaan pari vuotta sitten remontti. Tilavan saunan puku ja pesutilat jaettiin kahtia M/N. Kummallakin puolella on ovi löylyhuoneeseen, jonne mennään uikkareissa tai pyyheliinaan kääriytyneenä. Tämän ansiosta on monen tuttavapariskunnan kanssa vietetty kivoja saunailtoja. Aiemmin se ei oikein onnistunut. Suosittelen lämpimästi tekemään samoin!

vierailija
Miten tuttuja pitäisi olla kyseessä, että tohtisi kysäistä joko saunottaisiin koko porukka yhdessä? Nykyään kun alastomuudesta on yritetty tehdä jotain vastenmielistä.

Tuntuu hölmöltä jakaa porukka kahtia saunomisen ajaksi, vaikka saunaan mahtuisi kaikki kerralla. Yhdessä saunoen aikaakin olisi käytettävissä tuplaten.
Ei kai kyseessä ole profo?

vierailija
En menisi saunaan alasti kuin mieheni ja lapseni kanssa. Tarvittaessa äitini ja hyvien naispuolisten ystävien kanssa. En koe luontevaksi riisua itseäni alasti ja lähteä kylpemään ei niin läheisten kanssa.
Yhteissauna olisi ok uikkarit päällä.

Me tehtiin mökillä saunaan pari vuotta sitten remontti. Tilavan saunan puku ja pesutilat jaettiin kahtia M/N. Kummallakin puolella on ovi löylyhuoneeseen, jonne mennään uikkareissa tai pyyheliinaan kääriytyneenä. Tämän ansiosta on monen tuttavapariskunnan kanssa vietetty kivoja saunailtoja. Aiemmin se ei oikein onnistunut. Suosittelen lämpimästi tekemään samoin!

Kuulostaa täydelliseltä!

Ihan vaan siksi, että silloin hiekkavarvas-miesten sotkut eivät tule naisten puolelle. Tai pukuhuone täyty tyhjistä olut-tölkeistä.

vierailija
Hieno idea, jos on riittävän iso sauna.

vierailija

Tuntuu hölmöltä jakaa porukka kahtia saunomisen ajaksi, vaikka saunaan mahtuisi kaikki kerralla. Yhdessä saunoen aikaakin olisi käytettävissä tuplaten.[/QUO
Ainakin asian suhteen tulee olla varovainen ja tietää oikeasti kenelle asiaa ehdottaa, ettei tule leimatuksi. Tohtiiko teille enää tulla? Mitä te oikein haluatte?

Kaikki eivät tykkää saunoa uikkarit päällä/pyyhe ympärillä, mutta itselleni ei olisi mikään ongelma saunoa alastikaan muiden ihmisten seurassa, mutta esimerkiksi vaimoni ei varmasti suostuisi vieraiden miesten kanssa samaan saunaan ilman uikkaria ja siskoni taasen ei olenkaan, koska kuuluu juuri siihen ryhmään, joka haluaa olla saunassa alasti ja seuraksi kelpaa vain miehensä tai hyvät naispuoliset ystävät.

Lisärään vielä, että sekä vaimoni että siakoni osaavat kyllä kieltäytyä yhteissauna kutsusta ilman, että loukkaantuvat asiasta.

Pähkinämama
Mikä ihmeen jenkkien tekohäveliäisyys ihmisiin on iskenyt? Miten se saunominen alasti nyt on niin kovin vaikeeta? Ne uikkarit kun ei peitä juuri mitään. Ja monet naisten "iltavatteet" ja bile kamat paljastaa pitkälti saman.

20 vuotta sitten ei ollut tällaista ongelmaa niin miten ihmeessä se nyt on ongelma?

• Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
Ei se sekasaunominen alasti meidän tuttujen kesken tulisi kyseeseen, siihen liittyy kuitenkin niin paljon seksuaalisuutta. No, ihmisiä on moneen junaan. Nudismi ainakin on vähentynyt ja väheneen, eikö sekin kerro jo aika paljon, ihmisten suhtautumisesta alastomuuteen?

Pähkinämama
Ei se sekasaunominen alasti meidän tuttujen kesken tulisi kyseeseen, siihen liittyy kuitenkin niin paljon seksuaalisuutta.
Siis häh? Mitä seksuaalista liittyy saunomiseen? Ehkä teillä on eri käsitys saunomisesta kuin mulla. Mä kuvittelin, että saunaan mennään nauttimaan kuumista löylyistä ja lämmöstä joka kivasti rentouttaa lihakset, laittaa veren kiertämään, saa kropan hikoilemaan kuonat ulos. Olen siis ilmeisesti käsittänyt saunomisen täysin väärin?

vierailija
Siis häh? Mitä seksuaalista liittyy saunomiseen? Ehkä teillä on eri käsitys saunomisesta kuin mulla. Mä kuvittelin, että saunaan mennään nauttimaan kuumista löylyistä ja lämmöstä joka kivasti rentouttaa lihakset, laittaa veren kiertämään, saa kropan hikoilemaan kuonat ulos. Olen siis ilmeisesti käsittänyt saunomisen täysin väärin?
Ne on ne sun ulkomaan reissut sekoitteneet sun pään. ameriikassa saunominen tarkoittaa seksiä.

vierailija
Monet nyt vain kokee alastomuuden sekasaunassa aika seksuaaliseksi. Ujostuttaa, eikä välttämättä haluta nähdä vastakkaista sukupuota olevaa tuttavaa (vierastakaan) alasti. Siksi kai moni saunaseura ja kylpylä on luopunut alastomuudesta sekasaunoissaan.

vierailija
Monet nyt vain kokee alastomuuden sekasaunassa aika seksuaaliseksi. Ujostuttaa, eikä välttämättä haluta nähdä vastakkaista sukupuota olevaa tuttavaa (vierastakaan) alasti. Siksi kai moni saunaseura ja kylpylä on luopunut alastomuudesta sekasaunoissaan.
Niinpä! Ihmiset äänesti jaloillaan, saunaseurat ja kylpylät joutuivat korjaamaan tilanteen.

vierailija
Miehillä yhteissauna jäykistää ja saa veren kiertämään.

Mikä ihmeen jenkkien tekohäveliäisyys ihmisiin on iskenyt? Miten se saunominen alasti nyt on niin kovin vaikeeta? Ne uikkarit kun ei peitä juuri mitään. Ja monet naisten "iltavatteet" ja bile kamat paljastaa pitkälti saman.

20 vuotta sitten ei ollut tällaista ongelmaa niin miten ihmeessä se nyt on ongelma?
Kyllä meillä on mökillä ollut jo lapsuudessakin aina naisten ja miesten saunat.

Yhteistyössä