Kaikkia ei kiinnosta nuoremmat miehetJos ei muuta saa niin mikäs siinä jos tyytyy erektiolääke pappoihin
Kaikkia ei kiinnosta nuoremmat miehetJos ei muuta saa niin mikäs siinä jos tyytyy erektiolääke pappoihin
Juu juu aivan niinSaisin nuoremman mutku mua ei kiinnosta.
JooEiku annetaan ne mieluummin ketjun miespuolisille uroksille..
Nääh, noi on melkein kuin mun toinen nimi...niin tottunu jo...jos nyt kipuihin voi tottuaEiku annetaan ne mieluummin ketjun miespuolisille uroksille..
Voishan se ehkä tulla lähelle?Niin ja on yks 70+ josta tykkäisin mut ei asu kovin lähellä. Ei mua haittaa iso ikäero. Se on ihmisestä kiinni.
Mä luopuisin mielelläni kivuistaNääh, noi on melkein kuin mun toinen nimi...niin tottunu jo...jos nyt kipuihin voi tottua
Kait mä enempi ihmettelisin jos en kipuja tuntis....
Jos haluaa. Vai pitäskö muuttaa hänen luo?Voishan se ehkä tulla lähelle?
Todella anteliasta teiltä...Eiku annetaan ne mieluummin ketjun miespuolisille uroksille..
Nii aattelin että tekin tietäsitte sitten muitakin juttuja kuin manfluun...Todella anteliasta teiltä...
Kun kipu loppuu, tietää, että on kuollutNääh, noi on melkein kuin mun toinen nimi...niin tottunu jo...jos nyt kipuihin voi tottua
Itseasiassa manflu on todellista. Virukset iskevät miehiin voimakkaammin. Naiset on vaan vahvempia...Nii aattelin että tekin tietäsitte sitten muitakin juttuja kuin manfluun...
Toikin on inhottavaa kun joutuu tottumaan kipuihin.Nääh, noi on melkein kuin mun toinen nimi...niin tottunu jo...jos nyt kipuihin voi tottua
Asiaa.Eiku annetaan me mieluummin ketjun miespuolisille uroksille..
Juu,mulla kun riittää muutenkin kipuja,niin voisin luopua mielelläni ees nuista menkkakivuistaMä luopuisin mielelläni kivuista
Väsymys ei niin haittaa, kunhan ei nukaha sillon kun ei pitäis nukahtaa...vaan omaan sänkyyn vaikkapa päiväunille..
Eikö ookkiinTodella anteliasta teiltä...
Joo ja mä olen reiluiksi heitä kuvitellut.Todella anteliasta teiltä...
Mutta onhan se reilua..me voidaan ottaa teidän manflu kun ollaan kuulema vahvempia kestämään se kuin miehet...ihan teijjän parasta tässä vaan aatellaan.Joo ja mä olen reiluiksi heitä kuvitellut.
Jos mies on tunteeton ja kipu on tunne, niin tunteeko mies kipua?Mutta onhan se reilua..me voidaan ottaa teidän manflu kun ollaan kuulema vahvempia kestämään se kuin miehet...ihan teijjän parasta tässä vaan aatellaan.
Mehän ollaan reiluja kun jaetaan teijän kanssa kivutJoo ja mä olen reiluiksi heitä kuvitellut.
Ei normaali mies ole tunteeton..Jos mies on tunteeton ja kipu on tunne, niin tunteeko mies kipua?
Kuhan pohtisin filosofisesti tämmöistä mahdollista tilannetta. En pohtinut asiaa yleisellä tasolla.Ei normaali mies ole tunteeton..