Perhanan pms, 10 pv sisällä alkaa menkat.
Tekee mieli vollottaa inhoon tätä oloo.
Perhanan pms, 10 pv sisällä alkaa menkat.
Tekee mieli vollottaa inhoon tätä oloo.
Toi katti on aika äkäisen näköinen Liekkö raukalla kylmä
En oo seukannut 73v. kanssa. Mitä vikaa kypsässä miehes on? En oo minäkään nuori enää.Vittu Ensin oli 73v ja nyt 64. Eläkekerholaisia
Höh,halaus.Miul muutaman päivän kuluttua ja finniä pukkaa.
auts..nuo on ikäviä oireita..finnit ja pms:t...mulla tulee vaan itkuherkkyys, armoton väsymys, mahakivut ja palelut...Miul muutaman päivän kuluttua ja finniä pukkaa.
Entäs sitte? Jos tykkää vanhemmsta miehestä.Vittu Ensin oli 73v ja nyt 64. Eläkekerholaisia
Mä yritin ettiä tuota kuvaa aiemmin, kun on ihan ylinätti kissa tuossa kuvassa.
Mulla finnit ja sit turvotus. Onneks vuoto ei ole enää runsasta.auts..nuo on ikäviä oireita..finnit ja pms:t...mulla tulee vaan itkuherkkyys, armoton väsymys, mahakivut ja palelut...
Se on max don't have sex with your exHeii, täällä soitetaan ysäriä. Max not have sex with your ex.
Ei oo kivoja oireita yhtään.auts..nuo on ikäviä oireita..finnit ja pms:t...mulla tulee vaan itkuherkkyys, armoton väsymys, mahakivut ja palelut...
Niin ja on yks 70+ josta tykkäisin mut ei asu kovin lähellä. Ei mua haittaa iso ikäero. Se on ihmisestä kiinni.Entäs sitte? Jos tykkää vanhemmsta miehestä.
Joo en oo ihan selvinpäin.Se on max don't have sex with your ex
Jos ei muuta saa niin mikäs siinä jos tyytyy erektiolääke pappoihinEn oo seukannut 73v. kanssa. Mitä vikaa kypsässä miehes on? En oo minäkään nuori enää.
Sori mutAlan kahtoo salkkareita, ei saa häiritä nyt
Saisin nuoremman mutku mua ei kiinnosta.Jos ei muuta saa niin mikäs siinä jos tyytyy erektiolääke pappoihin
Yks kattelee SalkkareitaAlan kahtoo salkkareita, ei saa häiritä nyt
Naiseuden vitsaukset...auts..nuo on ikäviä oireita..finnit ja pms:t...mulla tulee vaan itkuherkkyys, armoton väsymys, mahakivut ja palelut...
Mulla taasen vuoto kuin orhiilla ja jäsen kuin aasilla.Mulla finnit ja sit turvotus. Onneks vuoto ei ole enää runsasta.
Meneppäs nyt vaikka mätkimään eukkoasi.Jos ei muuta saa niin mikäs siinä jos tyytyy erektiolääke pappoihin
Eiku annetaan ne mieluummin ketjun miespuolisille uroksille..Naiseuden vitsaukset...
Mä nappaan tosta kivut itelleni.
Alan kahtoo salkkareita, ei saa häiritä nyt