Kulinaarinen orgasmi?
Ihana
Eiku sää ootNiin ootki!
..meinaat että mun kohdalla ei ennää miettiminenkään auta*parahtaa*?!
Mie puhun miehestä jos haluan.Mies sitä mies tätä vaihda levyä välillä
Mitä naurat? Ei kai kukaan noin vaan kiinnostu jostakin netissä.
Moisen väärän tiedon levittämisestä on luvassa piiskaa!Kananmuna paistetaan oikeaoppisesti molemmilta puolilta joten tyttöystäväsi teki aivan oikein.
Juuri näin, pie tuo asenne ja muista että olet itsenäinen nainen jolle ei kukaan ryppyile!Mie puhun miehestä jos haluan.
Mulle ei ryppyillä.Juuri näin, pie tuo asenne ja muista että olet itsenäinen nainen jolle ei kukaan ryppyile!
Awww...mä kuulema pääsisin johonkin aikaan tänään saunaankin, ihanaa...mutku..sitä ennen ois semmonen hikijumppa ja epätoivosuus kun tää hurrrrjan hurrjan rrrunsasssh ja pörrrönen kikkurrakasa pitäs harrrjatakammata tämän päivän syheröistä selviksiEiku sää oot
Mää oon pelkkä takkutukkataavetti tällä hetkellä, päällä liian suuri paita ja hirveesti tekis mieli nukkumaan, mutku ei tähän aikaan voi...kun sitten sais sanoo pai pai yöunille.
Kulinaarinen orgasmi?
*halaaruttaan ja silitänpaijaan*Perhanan pms, 10 pv sisällä alkaa menkat.
Tekee mieli vollottaa inhoon tätä oloo.
Ilman korvia tuo näyttäisi alienilta...
Niin just,ellu puhuu asiaaJuuri näin, pie tuo asenne ja muista että olet itsenäinen nainen jolle ei kukaan ryppyile!
Mulle ryppyillään aika paljonkin..en oo pelottava ees suuttuessanikaan joten kai se jotenki vaikuttaa asiaan.Mulle ei ryppyillä.
Vittu Ensin oli 73v ja nyt 64. EläkekerholaisiaOn muuten viriili mies ikäisekeseen. 64v.
...tommonen collegekangas ei kyllä ehken tunnukaan niin hyvältä kuin esimes joku v i l l a p u s e r o että en yhtään ihmettele ressukan ilmettä....*hiippailee takaviistoon mättähälle nurkkaan*
Kiitti*halaaruttaan ja silitänpaijaan*
Miul muutaman päivän kuluttua ja finniä pukkaa.Perhanan pms, 10 pv sisällä alkaa menkat.
Tekee mieli vollottaa inhoon tätä oloo.