Nytkyllä ei Laura hoitele enää yhtään mittää tai mä tuun laulamaan sulle biisin siitä kuinka Elena hoitaa samalla kun tamppaan sut mattoon kiinni!!!
Nytkyllä ei Laura hoitele enää yhtään mittää tai mä tuun laulamaan sulle biisin siitä kuinka Elena hoitaa samalla kun tamppaan sut mattoon kiinni!!!
Mä niiiiin halluuntahon nähdä tuon jutunNytkyllä ei Laura hoitele enää yhtään mittää tai mä tuun laulamaan sulle biisin siitä kuinka Elena hoitaa samalla kun tamppaan sut mattoon kiinni!!!
Tampataan se yhessä...hypitään päällä hiukset ilmassa hulmutenMä niiiiin halluuntahon nähdä tuon jutun
Olet niin kaunis ja sexy että kirjoitan tätäkin muna pystyssä.Onko jollain niin tylsää että pitää udella jonkun seksielämästä?
Olet niin kaunis ja sexy että kirjoitan tätäkin muna pystyssä.
Vissiin on ja oma seksielämä varmaan on olematonta kun pittää niin paljon miettiä muidenOnko jollain niin tylsää että pitää udella jonkun seksielämästä?
Fantzulla kastui pimppa heti kun joku kehuu.
taijankin lähteä ulkoiluttamaan nuita muutamaa mattoa tonne parvekkeelle kun rupes hiukan ahdistaan toi mielikuvantekele Rättiksestä littaantuneena maton loimiin...Tampataan se yhessä...hypitään päällä hiukset ilmassa hulmuten
Tääkö?Eikö elastisen uusinta ole vielä you tubessa? Se on hyvä
Että ihavvarmasti tunnet sen rakkauvven määränNaama täynnä kissankarvoja ja reisissä kynnenjälkiä..miksi tuo haluaa olla aina hellä niin, että varmasti ainakin nipistää jostain kohtaa, ellei sitten tule ihan naarmujakin
Kyllä ja ihan mahotonta puskemista oli taas..Että ihavvarmasti tunnet sen rakkauvven määrän
Ja - toim.huom.- kyseessä on nelijalkainen nisäkäseläin
Ai,sääkö kävit tarkistamassa ihan ?Fantzulla kastui pimppa heti kun joku kehuu.
Awwww,toinen niin rakastaa sinnuuNaama täynnä kissankarvoja ja reisissä kynnenjälkiä..miksi tuo haluaa olla aina hellä niin, että varmasti ainakin nipistää jostain kohtaa, ellei sitten tule ihan naarmujakin
Ai mä luulin että sä kattinen kävit osoittamassa rakkautta EllulleEttä ihavvarmasti tunnet sen rakkauvven määrän
Ja - toim.huom.- kyseessä on nelijalkainen nisäkäseläin
Pssst...niin kävikinAi mä luulin että sä kattinen kävit osoittamassa rakkautta Ellulle
Mun selässä on kyynnen jälkiä rivissä.Awwww,toinen niin rakastaa sinnuu
Mulla on kynnenjälkiä käsivarressa ja tississä
AiPssst...niin kävikin