Mikä auto?Aurinko paistaa, hieno keli ajella avoautolla.
Kasva aikuiseksi.Aurinko paistaa, hieno keli ajella avoautolla.
Et taida olla tarpeeksi kiinnostava ihminen edes yksinkertaiselle vastaukselle.Mikä auto?
Mutta, jos päättömällä ei ole sitä avonaista autoa?Et taida olla tarpeeksi kiinnostava ihminen edes yksinkertaiselle vastaukselle.
Oletko kuullut yksityisviesteistä?Et taida olla tarpeeksi kiinnostava ihminen edes yksinkertaiselle vastaukselle.
Päätön ei kyll mitään yksityisviestei tolle laittais!Oletko kuullut yksityisviesteistä?
Eikö sulla oo muuta kiinnostaa tekemistä kuin veetuilla Ellulle & päättömälle ? Et taija olla kovin kiinnostava ihminenEt taida olla tarpeeksi kiinnostava ihminen edes yksinkertaiselle vastaukselle.
Minä en kyllä söis lettuja vadelmahillolla enkä muullakkan hillolla, se on ihan varma.Lettuja & vadelmahilloa kahvin kanssa
Barbien pinkillä avoautolla ?Aurinko paistaa, hieno keli ajella avoautolla.
No oo syömättä. Jokainen saa syödä tai olla syömättä hillollaMinä en kyllä söis lettuja vadelmahillolla enkä muullakkan hillolla, se on ihan varma.
Ai niinkö, että, jos joku antais? No kyllä minä sitten söisin.
Sekä Fantzulle.Eikö sulla oo muuta kiinnostaa tekemistä kuin veetuilla Ellulle & päättömälle ? Et taija olla kovin kiinnostava ihminen
Säälittävää.
JepSekä Fantzulle.
Eikä ole.Fantzu on ajelulla erään palstan miehen kanssa.
Olin töissä. Menossa kotio.Fantzu on ajelulla erään palstan miehen kanssa.
Avoautolla?Fantzu on ajelulla erään palstan miehen kanssa.
Sanoit olevasi sairaslomalla vielä viikon.Olin töissä. Menossa kotio.
Eiliseen asti. Lääkäri halusi että kokeilen tänään kestääkö käsi työntekoa.Sanoit olevasi sairaslomalla vielä viikon.
Saitko munaa?Eiliseen asti. Lääkäri halusi että kokeilen tänään kestääkö käsi työntekoa.
*ärrmurr*