Mä luin että rauhassa irstaasta..
Mä luin että rauhassa irstaasta..
Sä voisit olla kommentoimatta mitäänEllu voisit sä lakata kommentoimast päättömäll ku se ei tykkää siit ett sä kommentoit !?
Mitähän tähänkin nyssanois...mä uskon että hän pystyy sen asian sanomaan itsekin ilman taustatukea.Ellu voisit sä lakata kommentoimast päättömäll ku se ei tykkää siit ett sä kommentoit !?
katos vaan, joko on eukko hakattu tälle illalle?Ellu voisit sä lakata kommentoimast päättömäll ku se ei tykkää siit ett sä kommentoit !?
Eiku mä tuuppaan sut veteen....voit leikkiä merenneitoo sillä välin kun mä nautin siinä kivellä kaikessa rauhassa ilta arskasta ja järvenäänistä
kannattaa ohitttaa tuon mikkihiiren lausunnot kommentoimatta.Mitähän tähänkin nyssanois...mä uskon että hän pystyy sen asian sanomaan itsekin ilman taustatukea.
Mä en vettä pelkää, jote antaapi tullapi ihan rauhassa...ppi!
..juu, kyllä sä silloin nautit ihan rauhassa siinä kivellä..et tosin välttämättä sillä k u i v a l l a kivellä...ja se rauhakin voi olla kyllä kyseenalaista....
*hakee peilin ja pesäpallomailan ja yrittää peilillä sinkauttaa tuon äskeisen viisauden takaisin sinne mistä se tulikin mutta ihan varuiksi hivelee pesäpallomailaakin jotta jos tarttis kuitenkin sitä vastapalloa*kannattaa ohitttaa tuon mikkihiiren lausunnot kommentoimatta.
*hakee peilin ja pesäpallomailan ja yrittää peilillä sinkauttaa tuon äskeisen viisauden takaisin sinne mistä se tulikin mutta ihan varuiksi hivelee hiuksiaan ja alkaakin ihailemaan omaa kuvajaistaan ja huokaa* ''Aikuinen nainen mä oon, en enää katsele maailman tuuliiin..''
*hakee peilin ja pesäpallomailan ja yrittää peilillä sinkauttaa tuon äskeisen viisauden takaisin sinne mistä se tulikin mutta ihan varuiksi hivelee pesäpallomailaakin jotta jos tarttis kuitenkin sitä vastapalloa*
...että niinku silleen samat sanantynkäset sinnekin..mitä tossa edeltävässä viisaudessa oli..
Ei mull ole eukkoa rakas.katos vaan, joko on eukko hakattu tälle illalle?
jaa että tuo harmaa on sun kaveri? vai mitä meinaat?...että niinku silleen samat sanantynkäset sinnekin..mitä tossa edeltävässä viisaudessa oli..
Äh. Anna olla.
Ei taida olla päätön miehiin päinEi mull ole eukkoa rakas.
??jaa että tuo harmaa on sun kaveri? vai mitä meinaat?
Eikä kyllä kuulostanut kun nielasin siinä samassa väärään kurkkuun ja sain ihan hillittömän yskänpuuskanEllun ja yöpöydän välinen asento kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta!
Mää taas luulin sun tarkottavan sitä että kommentoitiin samalla lailla sun viesteihin...tosin mun viestiin tuli jostain kumman syystä vähän extratekstiä??
Sitä että älä itekään kommentoi kellekään harmaalle. Mitä vähemmän huomioi niin sen parempi?
ellulle mä vastasin.??
Sitä että älä itekään kommentoi kellekään harmaalle. Mitä vähemmän huomioi niin sen parempi?
Nyt sait sen kuulostamaan vielä mielenkiintoisemmalta!Eikä kyllä kuulostanut kun nielasin siinä samassa väärään kurkkuun ja sain ihan hillittömän yskänpuuskan