Fantzu
*ojentaa tuopin*Mullapa on pätkis-konvehteja.
Jotain lohduketta kun mulle ei edes olutta tarjottu.
*ojentaa tuopin*Mullapa on pätkis-konvehteja.
Nii eikö oo törkeetä?Mullapa on pätkis-konvehteja.
Sinulla oli mies siellä seurana ja koko ajan kirjoittelit tänne.Aika töykeää käytöstä roikkua luurissa kunnon seuraa.Mies lähti kotio nukkuu. Menee huomenna töihin.
Niin siinä yleensä käy.Mä ostin ja söin hillittömän määrän karkkia ja nyt saatan kuolla tähän oloon ihan just.. yöks..
*jotka mä syön*Nii eikö oo törkeetä?
*pöllii pätkikset*
Hää luki iltasanomaa. Enkä mä koko ajan puhelinta räplännyt. Ja hää räpläs myös puhelinta. Mittee se siulle kuuluu anyway.Sinulla oli mies siellä seurana ja koko ajan kirjoittelit tänne.Aika töykeää käytöstä roikkua luurissa kunnon seuraa.
Noinhan se nykyään menee älykännyjen kanssa.Sinulla oli mies siellä seurana ja koko ajan kirjoittelit tänne.Aika töykeää käytöstä roikkua luurissa kunnon seuraa.
Minusta on töykeää oli sitten treffeillä tai ystävän kanssa kahvilla että sen aikaa ei voi keskittyä toiseen vaan pitää räplätä sitä luuria.Tulee kyllä väistämättä olo että toinen ei ole kiinnostunut seurastani jos ei sen aikaa voi keskittyä siihen mitä ympärillä tapahtuu.Hää luki iltasanomaa. Enkä mä koko ajan puhelinta räplännyt. Ja hää räpläs myös puhelinta. Mittee se siulle kuuluu anyways.
Jaa, yhtäpaljon molemmat räplättiin puhelinta. Mä välillä luin viestit ja vastasin. Sit laitoin puhelimen taskuun.Minusta on töykeää oli sitten treffeillä tai ystävän kanssa kahvilla että sen aikaa ei voi keskittyä toiseen vaan pitää räplätä sitä luuria.Tulee kyllä väistämättä olo että toinen ei ole kiinnostunut seurastani jos ei sen aikaa voi keskittyä siihen mitä ympärillä tapahtuu.
Terve!Algomaaaaaa!
Kerro?Olisi kysymys liittyen naisten anatomiaan, mutta en tiedä kehtaanko kysyä. Tytär sai minut hämmentyneeksi kommentillaan...
Pare ois vaan ja pikaisesti. Mä ainakin menen ihan just unille.Olisi kysymys liittyen naisten anatomiaan, mutta en tiedä kehtaanko kysyä. Tytär sai minut hämmentyneeksi kommentillaan...
Olin seuraamassa tyttären treenejä eilen ja hän koko ajan sorkki haaroväliään. Kysyin treenien jälkeen, että miksi näin teit, oliko pikkarit huonosti yms. Hän vastasi tähän, että pieru meni pimppiin. Onko tämä nyt ihan normaalia? En ole koskaan kuullutkaan ennen...Kerro?
Montako baaria siellä on? Onko nurkkabaari ja lähibaari sama baari?
Kättäkö te kaikki samassa baarissa?
Olin seuraamassa tyttären treenejä eilen ja hän koko ajan sorkki haaroväliään. Kysyin treenien jälkeen, että miksi näin teit, oliko pikkarit huonosti yms. Hän vastasi tähän, että pieru meni pimppiin. Onko tämä nyt ihan normaalia? En ole koskaan kuullutkaan ennen...
Täs lähellä on 3 baaria. Keskustassa on lisää baareja. Nurkkabaari on lähinnä mun kotia mutta ei ne 2 muutakaan ole kaukana.Montako baaria siellä on? Onko nurkkabaari ja lähibaari sama baari?
Kättäkö te kaikki samassa baarissa?
No joo voi kyllä olla näin.No melko outoa joo.
Mutta ehkä ne kalsarit oikeasti olivat vitullaan.
Joskus harvoin menee sinne.Olin seuraamassa tyttären treenejä eilen ja hän koko ajan sorkki haaroväliään. Kysyin treenien jälkeen, että miksi näin teit, oliko pikkarit huonosti yms. Hän vastasi tähän, että pieru meni pimppiin. Onko tämä nyt ihan normaalia? En ole koskaan kuullutkaan ennen...
HyiOlin seuraamassa tyttären treenejä eilen ja hän koko ajan sorkki haaroväliään. Kysyin treenien jälkeen, että miksi näin teit, oliko pikkarit huonosti yms. Hän vastasi tähän, että pieru meni pimppiin. Onko tämä nyt ihan normaalia? En ole koskaan kuullutkaan ennen...
Nyt selität minulle miksi menet treffeille Fantzun kanssa??!Terve!