vierailija
Kylläpä ainakin iloisena vastasit niin kauan kun uskoit saavasi kakkoseen.En minäkään kysele tuollaisia palstalla.
Kylläpä ainakin iloisena vastasit niin kauan kun uskoit saavasi kakkoseen.En minäkään kysele tuollaisia palstalla.
Sinulle tästä tuli ongelma vasta kun harmaa kertoi ettei halua jyystää sinua kakkoseen vaan jotain toista.Älä tee tästä ongelmaa. Sun pitäis tajuta mikä on soveliasta.
Voi vittu. Niinkö sinä luulet?Kylläpä ainakin iloisena vastasit niin kauan kun uskoit saavasi kakkoseen.
Kyllä, asiaton kysymys on ongelma.Sinulle tästä tuli ongelma vasta kun harmaa kertoi ettei halua jyystää sinua kakkoseen vaan jotain toista.
Ei kun tiedän sen perusteella mitä kirjoitit.Voi vittu. Niinkö sinä luulet?
Mä tahallani vastasin sillä tavalla koska en tykännyt siitä mitä kysyttiin.Ei kun tiedän sen perusteella mitä kirjoitit.
Lopetti ainakin toistaiseksi, ei jaksanut enää vittuilua ja on kuulema muitakin murheita mielessä.Lopettiko se ellu palstailun kun ei vieläkään ole flirttailemassa täällä miehille.
Ruutis riitaantui joidenkin kanssa. Harmailee palstalla. Tinku lopetti muista syistä.Milloin muuten tinkkuliini on kadonnut vai vaihtoiko se nikkiä? Ja missä on krut?
Onko tuo totta ja jos on niin mitähän huolia hänellä on?Lopetti ainakin toistaiseksi, ei jaksanut enää vittuilua ja on kuulema muitakin murheita mielessä.
Aika ikäviä huolia. Kelläpä ei olisi huolia.Onko tuo totta ja jos on niin mitähän huolia hänellä on?
Miksi sinä kerrot ellun asioista täällä? Hän tuskin on kertonut sinulle ja sanonut että saat kertoa että hänellä on "aika ikäviä huolia".Aika ikäviä huolia. Kelläpä ei olisi huolia.
Ja siitäkö tietää mitä huolia?Miksi sinä kerrot ellun asioista täällä? Hän tuskin on kertonut sinulle ja sanonut että saat kertoa että hänellä on "aika ikäviä huolia".
oko Toppilan satama on auki?Örr örr
J
oko Toppilan satama on auki?
Ei mutta onko se oikein edes kertoa että on huolia jos ne ei koske itseäänJa siitäkö tietää mitä huolia?
Täällähän minä olen vittuilemassa kaikille harmaana.Milloin muuten tinkkuliini on kadonnut vai vaihtoiko se nikkiä? Ja missä on krut?
Sori mutta minä olen kyllä krut, et sinä.Täällähän minä olen vittuilemassa kaikille harmaana.
Jospa tarkoitti olevansakin tinkuliini?Sori mutta minä olen kyllä krut, et sinä.