Niin joo varmastiTytön kanssa tohotessa ei uskalla varata aikaa kun sitä ain tulee jotain ja ei pääsekään.
Osta tänään?Olin muuten hölmö eilen. Oltiin koko päivä liikenteessä, ja kaupungilla, ja en sitten tajunnut ostaa sateenvarjoa ja sitä rattaiden sadesuojaa
Musta on ihanaa kun tyttö kasvaa ja oppii uutta. On omatoimisempi ja äidillä on enemmän aikaa vaikka.. palstaillaEI täällä vaan, harmaata vieläkin.
Mun typy kasvaa liian nopeasti
Täytyy alkaa näköjään housuvaippoja ostamaan kun hänestä vallan hyvä pottailija on kehittynyt.
https://www.youtube.com/watch?v=gL3frk2CUYITäytyisi labraan lähteä kävelemään, mut mietin et kannattaisiko odottaa vähän myöhempään ettei siellä olisi niin kovin paljon jonoa.
Minä saan katsoa pipsa possua kooookoooo päivän!Pitäiskö kahtoo True Bloodin viimeinen kausi
IhqMinä saan katsoa pipsa possua kooookoooo päivän!
Minä saan katsoa pipsa possua kooookoooo päivän!
Hyvä Täällä ei enää pelkästään pilkistä. Pilviä on siirtynyt pois.No nyt näkyyy täällä valoilmiö
Tee se minkä pystyt. Siivoa paremmin sitten kun olet terve.Pitäis kevätsiivousta tehä,mutta ei tällä mun kädellä kyllä tehdä ainakaan mitään isompaa siivousta.
Eikö täällä joskus palstaillut sellainen kuin ihq tmv ? Mihinhän hän on kadonnut.
Tais olla kauan sitten. Moni on kadonnut täältä.Eikö täällä joskus palstaillut sellainen kuin ihq tmv ? Mihinhän hän on kadonnut.
Muistan vain että joskus joku ihq oli. Varmaan monia muitakin joita ei enää ole.Tais olla kauan sitten. Moni on kadonnut täältä.
Jep niin pittääTee se minkä pystyt. Siivoa paremmin sitten kun olet terve.