Eiku se oli sellasta pientä siveää kehräystäNi. Mitäs mä sanoin. Siitä on jo kulunut aikaa. Ja toi röyh'ystelys on jotain jälkipolttoa
Eiku se oli sellasta pientä siveää kehräystäNi. Mitäs mä sanoin. Siitä on jo kulunut aikaa. Ja toi röyh'ystelys on jotain jälkipolttoa
Algoma jatkaa yksin keskustelua.Miksi flirttailet Elenan kanssa?
Juu, 150 kg lenkkarit jalassa.Onkohan tuo Elena lihavana kun syö niin paljon roskaruokaa?
Ei ole lihava. Hän on hoikka kaunis nainen.Onkohan tuo Elena lihavana kun syö niin paljon roskaruokaa?
100 kilon lenkkarit?Juu, 150 kg lenkkarit jalassa.
Sääkin oot siellä ihan aliravittuna kun kirjotatkin mitä sattuu...kannattais sunkin syyvä ja säännöllisestiOnkohan tuo Elena lihavana kun syö niin paljon roskaruokaa?
Miks oot niin ilkee,onko nälkä ? Syö jotain.Onkohan tuo Elena lihavana kun syö niin paljon roskaruokaa?
Joo nää on ne sellaset tennarit millä kaikki kipittää ja köpöttää omia polkujaan.100 kilon lenkkarit?
Missä niitä myydään?Joo nää on ne sellaset tennarit millä kaikki kipittää ja köpöttää omia polkujaan.
EbayssäMissä niitä myydään?
Sieltä onki helppo löytää ne.Ebayssä
Perhoset on ihania!!Oi! Juijuijuijui, sä et muute tiiäkään mitä mä tänään näinkään!*ihan vöyhkänänä*
Et etes arvaakaan.
Se on kesätystä nyt!
Ihunainen ja kaunis ja eläväinen perhonen
Ja arvaatko mitäkähähtäh?!
No mä kerron ihanhetijustiinsa - pihamaalla pilkistää nurmikkoruohikkoa
Muutoin onkin sitten yhtä rapakkolällitystä että mä mietin jo pesukoneen uudelleensijoittamista. Ihan ulko-oven välittömänsuorassa etäisyystuntumassa
Sulle tekis kyllä ihan hyvää, jos hyppisin vähän aikaa sadan kilon lenkkareilla vaikkapa pääsi päällä.Taas nuo kaksi tulivat paikalle samaan aikaan ja peukuttaja ei ymmärrä.
Lopeta tuo tai kohta sun perseessä on pesismaila.Taas nuo kaksi tulivat paikalle samaan aikaan ja peukuttaja ei ymmärrä.