• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta,huonosti nukuttu yö takana,vasen käsi häiriköi unta. :sleep::sleep:

Kahvia:coffee: ja banaani-kaura-tattaripuuroa. :p
Tuli viimein hommattua haudutuskattila.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
*ufopääkkönen*
...huomentapäivää vissiinkaitennii:sleep::barefoot:*haroo sen seihtemmään er suuntaan sojottavaa hiuspehkoaan ja haukottelee varovasti..eka megahaukotus kun sattui leukaperiin*

Maito kahvilla maistuu..herätystykiltä. Eli toivoa on että korvien välissä vois tänään tapahtua toimintaakin(y)

Kuules, arska paistaa eli ulkonakin tehdään naamaliikkeitä - pakko kun tiedossa on renkauden potkijaiset - eka ylienerginen satsi onkin siellä kimpoilemassa joten....


Raise and shine, it's a new day :)
Leppoisaa sunnuntaita sulle, nautitaan:love:

Ai nii...oliko eilen eilinen, oliko semmonen päivä olemassa ja läpikäytynnä*tuumailee ja pähkäilee hämmentyneenä*...vai oliko se unta....mutta jos sattui niin käymään että unta olisi niin - *huokaa* olipa aivan huikean ihana uni:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Ihan kuin olisin kuullut jonkun kahvilla kehuskelevan? Tulin siis kurkkaamaan missä se mun kuppi on o_O
Kuka kumma se semmosen myrkkytökötin kehuskelija oikein oli:cautious:?
Kupistas e oo mitn hajua mutta voin toki sulle uuden ojentaa...otakko semmosen puolen litran miniämpärin missä on liihottelemassa pikkusii sinisii lintusii vai semmosen missä on minisii fisusii?
Kahvit saat keittää ihan ite omine pikkutaitavine käpälines. Mä kun gulautin tuon oman maitoni kahvilla jo pois.
 
Pähkinämama
Kuka kumma se semmosen myrkkytökötin kehuskelija oikein oli:cautious:?
Kupistas e oo mitn hajua mutta voin toki sulle uuden ojentaa...otakko semmosen puolen litran miniämpärin missä on liihottelemassa pikkusii sinisii lintusii vai semmosen missä on minisii fisusii?
Kahvit saat keittää ihan ite omine pikkutaitavine käpälines. Mä kun gulautin tuon oman maitoni kahvilla jo pois.
Ilkimys :cautious:

Mät sitten meen keittelee kaffetta ja taidan kiukutuksen kaveriksi ottaa sitruunakakkua vai pitäiskö kokeilla sitä kääretorttua (n)
 
Ilkimys :cautious:

Mät sitten meen keittelee kaffetta ja taidan kiukutuksen kaveriksi ottaa sitruunakakkua vai pitäiskö kokeilla sitä kääretorttua (n)
:eek:
...mistäkö kohtaako:cry:? Ja mitennii kun kupitkin sulle etin valmiiksi ja nyt en voikaan tehö mittään kun näemmä seistä möllöttää koko päivän kupit tassuissa:notworthy:..nääkään kelepaa...

Ja mun maitoa kahvilla satsia ei kyllä juo kukkaan, ainakaan näitä aamuvirityksiä kun mitallisissa on suuret riskit sille että tulee järkyttävää tärpättiä tai kokkolavettä.
Että sä varmaan osaat tehdä kahvin mua paremmin ja varmemmin :)? Mä kun oon kuitenki enempi nykyään teen ystävä :)

Eläkä kuikkusena syö herkkuja:unsure:, menee makuelämys sitten ihan hukalle...
 
Viimeksi muokattu:
÷%/\$=##@*#%$$#!&!!!!!

Saaplarin pesukoneen rohjo!!!
Tänään pitäs pyöriä ja vispata kunnolla niin johan /%\$_;/=!#% meinaa ruveta hankalaksi:cry:

Valikoivalla työmoraalilla varustettuna vissiin tänä päivänä, meikäläisen vermeitä ei tartte näemmä pestäkään tai ainakaan kunnollaoikein:unsure:
 
Pähkinämama
Mää sitten olin just nukahtamaisillani:eek:
No pahuksen mummeli alkoi tamppaamaan (vaimea tumps tumps tumps?) No Johan mät sitten pärähdin kokonaan taas valveilla ajatellen typy potkii taas pinnikseen laitoja :notworthy:
Nyt on uni taas karussa :cautious: ja typy kohta herää kait no ei sitä voi lähtee jäljittämäänkään :(
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä