Mille kuolata?Onko Fantzulla tapana kuolata joskus niinkuin noilla joillakin?
Fantzu vasta kuolaakin, kato vaikka:Onko Fantzulla tapana kuolata joskus niinkuin noilla joillakin?
Fantzu vasta kuolaakin, kato vaikka:
Mitä ihmeen kuolaamista sä oikein näät ?Varmaan kiva seurata sivusta tuolle yhdelle kun päätön ja Lunatic kuolaavat toisiaan noin avoimesti.
Kuhan haluaa purkaa paineitaan, tekee senkin raukkaparka ihan väärin.Mitä ihmeen kuolaamista sä oikein näät ?
Aika nopee reissuNyt mä tulen, moips
Mitä siinä voileipäkakussa on? Nyt alkoi tekeen mieliLopettakaa kuolaaminen, pyyhkikää lattiat ja suupielet. Katse tänne.
Kahvia, tuulihattuja ja voileipäkakkua. Ei hullumpi iltapala.
Kinkkutäyte ja paljon ruohosipulia. Mies teki, minä kiitän ja kumarran ja syön.Mitä siinä voileipäkakussa on? Nyt alkoi tekeen mieli
Kuulostaa herkulta!Kinkkutäyte ja paljon ruohosipulia. Mies teki, minä kiitän ja kumarran ja syön.
Juuh, rapsuttaa massua tyytyväisenä.Kuulostaa herkulta!
Juuh Aika säälittävääKuhan haluaa purkaa paineitaan, tekee senkin raukkaparka ihan väärin.
Noita nyt on pakko kuolataLopettakaa kuolaaminen, pyyhkikää lattiat ja suupielet. Katse tänne.
No voi sua, ei sun ois tarvinnut mun massua rapsutellaJuuh, rapsuttaa massua tyytyväisenä.
Maistuis mullekin.Lopettakaa kuolaaminen, pyyhkikää lattiat ja suupielet. Katse tänne.
Saat siivun voileipäkakkua, otahan siitä. Tuulihatut onneksi ehti jo tuulensuojaan, maiskis.No voi sua, ei sun ois tarvinnut mun massua rapsutella
*Nauttii tilanteesta ja pöllii vaivihkaa voileipäkakun loput itselleen*
JepMaistuis mullekin.
Pikkuvinkkinä sitten kun teette mullekin voileipäkakkua, että mulle kelpaa savukala, suolakala...jne kala täyte...kunhan on kalaa..Saat siivun voileipäkakkua, otahan siitä. Tuulihatut onneksi ehti jo tuulensuojaan, maiskis.
Sori, jos mä saan valita niin ei kalaa.Pikkuvinkkinä sitten kun teette mullekin voileipäkakkua, että mulle kelpaa savukala, suolakala...jne kala täyte...kunhan on kalaa..
Ei ainakaan lohta.Sori, jos mä saan valita niin ei kalaa.