Missä asiassa?Tsorke vaan mutta mä oon oikeassa.
Missä asiassa?Tsorke vaan mutta mä oon oikeassa.
Välillä on kyllä sopiminen kivaa pikkuriidan/ nahistelun jälkeen.Ei ois
No ok pieni viaton vänkääminen vois piristää, mutta jostain kivasta aiheesta..ei mistään henk.kohtasuuksista jne...
Mutta joo, tosi tylsää on ollu tänään
Mistä ikinä väitellään niin mä olen oikeassa.Missä asiassa?
Mä olen taas niin oikeassa kun jään katselemaan miten tyynyni rikotaan marimekko yöpaita mun päällä.
Kyllä mä yleensä olen se joka antaa periks...ainakin jossain vaiheessa...tai ehken en...joo en!!!Mistä ikinä väitellään niin mä olen oikeassa.
Minne?Mä taidan mennä myöhemmin aiheuttamaan pahennusta.
Mä olen taas niin oikeassa kun jään katselemaan miten tyynyni rikotaan yöpaidat päällä.
NurkkabaariinMä taidan mennä myöhemmin aiheuttamaan pahennusta.
Jos tahdot, niin pukeudun marimekkoyöpaitaan.
Mun nurkkabaariin?Nurkkabaariin
Et voi olla oikeassa, koska naiset on kuulema aina oikeassa...eikä marimekon yökkäri tee sinusta naista...soriiii.Jos tahdot, niin pukeudun marimekkoyöpaitaan.
En kyllä ymmärrä miksi.
Mutta mä olen silti oikeassa.
Mä olen kovin tyttömäinen jos mulla on nanson pitkä yömekko päällä ja korkokengät jalassa. Melkein jopa sexy.Et voi olla oikeassa, koska naiset on kuulema aina oikeassa...eikä marimekon yökkäri tee sinusta naista...soriiii.
Eiku mun. En mää viitti sinne asti tulla.Mun nurkkabaariin?
Se on mies jonka pitäisi vaivautua.Eiku mun. En mää viitti sinne asti tulla.
Minäkin, tosin en käyttäisi sillon korkokenkiä...ja näytän sillon enemmän tyttömäiseltä kuin naiselliselta, mulla on yks sellanen tosi pitkä ja liian iso yöpaita johon on kiva hukkua aina talvella kun on kylmä...Mä olen kovin tyttömäinen jos mulla on nanson pitkä yömekko päällä ja korkokengät jalassa. Melkein jopa sexy.
Kuva tai ei uskota!Minäkin, tosin en käyttäisi sillon korkokenkiä...ja näytän sillon enemmän tyttömäiseltä kuin naiselliselta, mulla on yks sellanen tosi pitkä ja liian iso yöpaita johon on kiva hukkua aina talvella kun on kylmä...
Eiku tää:Eiku toi;
Niimmutta olet eri asemassa meihin tavallisiin kusiaisiin nähden, sinähän olet hänen henkivartia ta jotain, ja Fantsu hänen ustava.
Ei Elena minullekaan aina ole tyly, usein hettelee vihanneksilla ja juureksilla päin pläsiä kuitenkin.
Seuraava häävalssini on tää.Eiku tää: