Fantzu
PäivääPäivää kettinkiin.
Tuhmaillaanko?
PäivääPäivää kettinkiin.
Tuhmaillaanko?
Onhan se jo kaikkien tiedossa miten tyly muija se on.antoi fantzun päänsäryllekkin yläpeukun.Minkäs takia Elena ei vastaa asialliseen kysymykseen??
Jospas vaikka kysymys on tungetteleva tai henkilökohtainen?Minkäs takia Elena ei vastaa asialliseen kysymykseen??
Mikä se asiallinen kysymys on?Minkäs takia Elena ei vastaa asialliseen kysymykseen??
Ei ole aina tyly eikä ole tyly kaikille.Miksi tuo Elena on aina niin tyly kaikille?
Ei o koskaan ollu tyly mulle.Miksi tuo Elena on aina niin tyly kaikille?
Varmaan se kenet haluaisin murhata.Mikä se asiallinen kysymys on?
pippurikermakastike -ko?Muusia ja kanaa pippurikerma kastikkeella. Noms
Sitä kuusta kuuleminen, jonka juurella asuntoEi o koskaan ollu tyly mulle.
Onpa asiallinen kysymys.Varmaan se kenet haluaisin murhata.
Niimmutta olet eri asemassa meihin tavallisiin kusiaisiin nähden, sinähän olet hänen henkivartia ta jotain, ja Fantsu hänen ustava.Ei o koskaan ollu tyly mulle.
Ehän mää uskalla tappaa ees hämähäkkiä..niin että hyvä kai sitä ois ketään murhataOnpa asiallinen kysymys.
No niin taas joo...kohta läikkyy yli!Niimmutta olet eri asemassa meihin tavallisiin kusiaisiin nähden, sinähän olet hänen henkivartia ta jotain, ja Fantsu hänen ustava.
Ei Elena minullekaan aina ole tyly, usein hettelee vihanneksilla ja juureksilla päin pläsiä kuitenkin.
murhata. Mutta useammin kuin kerran olet uhannut 36 numeroisella kengällä,Ehän mää uskalla tappaa ees hämähäkkiä..niin että hyvä kai sitä ois ketään murhata
Hämyhäkkiä ei saa tappaa. Pitää päästää ulos.Ehän mää uskalla tappaa ees hämähäkkiä..niin että hyvä kai sitä ois ketään murhata
Lypsävää lehmää ei ole ennenkään tapettu.Miksi kultani flirttailet taas ja nyt tuolle Elenalle?
Olisko se parempi, jos menisin vaikka siivoamaan vessaa vähäksi aikaa?No niin taas joo...kohta läikkyy yli!