Mittaan vain aamulla ennen vuoteesta nousua, kahden desimaalin mittarilla, nyt on ollut 37+. Kirjaan ylös korkeimman tuloksen, joskus mittaan pari kertaa.Mites muilla odottajilla ruumiinlämmöt? Mulla 36.0 vain ehkä parin päivän välein on jotain vilunväristyksiä.
Toivottavasti kyse vaan liian aikaisesta katselmuksesta. Stressivapaita päiviä ja jotain muuta kivaa ajateltavaa toivon!No neuvolan tädin ultrattavana käyty. Ei näkynyt oikein mitään Kohtuontelo suurentunut ja nopeasti vilahti jotain harmaata....
Taidan pysyä hiukan taka-alalla jos pystyisi nyt olla stressaamatta.
Mulla on aamulämpö ihan max 36,0 oon kyllä muutenki tosi kylmä tyyppi, alkukierron aamulämpö normaalistii on ollu siinä 34,8- 35,2 paikkeillaMites muilla odottajilla ruumiinlämmöt? Mulla 36.0 vain ehkä parin päivän välein on jotain vilunväristyksiä.
No neuvolan tädin ultrattavana käyty. Ei näkynyt oikein mitään Kohtuontelo suurentunut ja nopeasti vilahti jotain harmaata. Mutta tosiaan niin huono ja vanha laite ja voi olla ettei vaan vielä näy kun ei viikoista varmuutta. Meinasi et pitäis olla n. 6vkoa täynnä että näkyisi. Onneksi se varsinainen aika jo 23.4. Niin sitten viimeistään näkee oliko vaan viikot pielessä vai tuulimuna tms. Taidan pysyä hiukan taka-alalla jos pystyisi nyt olla stressaamatta.
Me haluttiin viimeksikin osallistua ja osallistutaan nytkin. Yhdet verikokeet taisi vaatia sillon. Ollaan miehen kanssa molemmat kehitysvamma-alalla töissä ja ollaan yhdessä puhuttukin ratkaisuista sen varalta jos seulonnoista jotain löytyisiMinä varasin neuvolan jo eilen. Työnkuva sellainen ettei noin vain olla pois 1,5 tuntia + matkat! Ja tietyt viikonpäivät on poissuljettu het alkuun, haluttiin myös molemmat osallistua joten ajoissa soitin Ja hyvä niin. Terkkari sanoi että kalenteri on jo aika täysi, aika saatiin rv10 mutta olisi halunnut rv9. Soittelee vielä jos saa mut otettua aikaisemmin.
Seulontoihin jos aikoo osallistua on tiettyyn aikaan saatava asiat rullaamaan että kerkeää käydä oikeilla viikoilla verikokeessa Ootteko te jo miettinyt osallistutteko seulontoihin? Päätöksen teko tulee yllättävän pian
Nekku 4+
Me ei olla vielä päätetty osallistutaanko tällä kertaa seulontoihin, viimeksi ei osallistuttu mäki olin aikasemmin vammaistyössä niin on kyllä miettiny paljon asiaaMinä varasin neuvolan jo eilen. Työnkuva sellainen ettei noin vain olla pois 1,5 tuntia + matkat! Ja tietyt viikonpäivät on poissuljettu het alkuun, haluttiin myös molemmat osallistua joten ajoissa soitin Ja hyvä niin. Terkkari sanoi että kalenteri on jo aika täysi, aika saatiin rv10 mutta olisi halunnut rv9. Soittelee vielä jos saa mut otettua aikaisemmin.
Seulontoihin jos aikoo osallistua on tiettyyn aikaan saatava asiat rullaamaan että kerkeää käydä oikeilla viikoilla verikokeessa Ootteko te jo miettinyt osallistutteko seulontoihin? Päätöksen teko tulee yllättävän pian
Nekku 4+
Voimia <3Vetäydyn syrjään keskustelusta, kunnes saan selvyyden, oliko tämä tässä.
Illalla alkoivat kovat kivut, jotka jatkuvat yhä. Kipujen lisäksi alkoi ruskea vuoto. Ei voi tuhrusta puhua, kun vuotaa niin reilusti.