Ehkä tai sit ei..ollaankohan me alkuunkaan nyt samoissa mieliteoissa...tai että siinä on fifty-sixty tsäänssimahdollisuudet
Ehkä tai sit ei..ollaankohan me alkuunkaan nyt samoissa mieliteoissa...tai että siinä on fifty-sixty tsäänssimahdollisuudet
Vähän vaikuttaa nyt siltä, että kaisi puhuu aivan omista jutuistaan tällä kertaa
Mun tuli tosta mieleen heti se fantzulin kumipuku ja maholliset ilmavaivat sen sisällä.
Miksi sitten erositte?Hän ei ollut mitään noista.
Sori mutta onko sulla sisälukutaidossa vikaa? Mietis millasia kokemuksia hänellä oli ja sen jälkeen ota aikaa ja mieti kannattaaks tollasta kysymystä ees heittää ihmisten ilmoille.Miksi sitten erositte?
Aloin hymyilemään ääneen kun kuvittelin sinua Conan Barbaarina
Juu juu selitäs vähän lisää niin sotket ittes yhtä solmuun kun toi meijjän kaisi teki tänään halujensa kanssa....tui tuiiiMä ja kumi ei tulla toimeen!
Tai siis, purukumi ja mä kyllä, mut ei muut kumit..tai siis kumihanskat kans, mut ei puvut!
Jos on hyvä mies käsissä niin miksi erota?Sori mutta onko sulla sisälukutaidossa vikaa? Mietis millasia kokemuksia hänellä oli ja sen jälkeen ota aikaa ja mieti kannattaaks tollasta kysymystä ees heittää ihmisten ilmoille.
Mistälähtien esimerkiksi väkivaltainen mies on hyvä? Anteeksi piti kysyä, että mistälähtien väkivaltainen naisia hakkaava mies on mies?Jos on hyvä mies käsissä niin miksi erota?
Hirveetä kuraa..
Koska hän halusi erota.Miksi sitten erositte?
Oleppas conan siellä ihan shh shh taas kiri te kanavies kanssaHirveetä kuraa..
Suosittelen esim tätä
Oleppas conan siellä ihan shh shh taas kiri te kanavies kanssa
mie en oo sotkennu ihteeni solmuunJuu juu selitäs vähän lisää niin sotket ittes yhtä solmuun kun toi meijjän kaisi teki tänään halujensa kanssa....tui tuiii
Minä puhuinkin siitä että miksi erosi palstamiehestä jos kerran hän oli hyvä mies.Ymmärrä lukemasi.Mistälähtien esimerkiksi väkivaltainen mies on hyvä? Anteeksi piti kysyä, että mistälähtien väkivaltainen naisia hakkaava mies on mies?
Etpä juu...ihan umpirusetilla ootmie en oo sotkennu ihteeni solmuun
Siksi koska se asia ei kuulu sinulle.Minä puhuinkin siitä että miksi erosi palstamiehestä jos kerran hän oli hyvä mies.Ymmärrä lukemasi.
Sä olet niin säälittävä pelle. Jätä ihmiset rauhaan ja etsi itsellesi elettävän arvoinen elämä.Ota fantzu tuo poika mieheksi itsellesi kun kerran saat kenet tahansa haluat.