Ohoh, näinkö tässä taas kävikin. Voi sulen kakka.Taasko sinä vokottelet täällä muita?? eIKö se lopu koskaan!
Ohoh, näinkö tässä taas kävikin. Voi sulen kakka.Taasko sinä vokottelet täällä muita?? eIKö se lopu koskaan!
Ja kermavaahto ja vähän sulanut jäätelö...Laittaa jogurttia ja sit nuolee pois.
Suklaakastike ja kinuskikastike toimii hyvin.
Elena on mukava.Vikittelee nyt Elenaa!
Öö..e kermavaahto. Eijeijeijei.Ja kermavaahto ja vähän sulanut jäätelö...
Mä luin koko ajan että sun sipsejä ei heitetä hukkaan....mun sooseja ei heitetä hukkaan..etenkään kun on NÄLKÄ
Mä ajattelin levittää kastiketta rinnuksille, vatsaan ja sit nuolasta.Ja kermavaahto ja vähän sulanut jäätelö...
Mun puhelin korjas soosit sipseiksi, joten jouduin korjaamaan sen kun huomasin.Mä luin koko ajan että sun sipsejä ei heitetä hukkaan....
Pikkusen väsyttää ja sillon ei oikein nää lukea kunnolla.
Miten sää ylettysit omaa vatsaa nuolemaan?Mä ajattelin levittää kastiketta rinnuksille, vatsaan ja sit nuolasta.
Laittaa jogurttia ja sit nuolee pois.
Suklaakastike ja kanakastike toimii hyvin.
Ahhaaaa eli mä luinkin oikein??Mun puhelin korjas soosit sipseiksi, joten jouduin korjaamaan sen kun huomasin.
Valmis purkkikermavaahto toimii tuossa jutussa hyvinÖö..e kermavaahto. Eijeijeijei.
Ei sitä jää mihinkään nuoltavaksi.
Mä ajattelin levittää kastiketta rinnuksille, vatsaan ja sit nuolasta.
Pahuksen Päätön, antaisin korvatillikan jos voisin. Taas meni kahvit pitkin pöytää!
lautasella mieluummin.
Varo vaan, kohta on soossit sun päällä.
Ei taida yksi nainen sinulle riittääOhoh, näinkö tässä taas kävikin. Voi sulen kakka.
Älä pelkää. Hän haluaa vain sinut.Ei taida yksi nainen sinulle riittää
Valmis purkkikermavaahto toimii tuossa jutussa hyvin
Höpöhöpö eikä halua kun kaikki muut naiset koko maalimassa.Älä pelkää. Hän haluaa vain sinut.
Kun löytäis sen yhdenkään.Ei taida yksi nainen sinulle riittää