Ne on nuo mustat, emminä oo semmonen.Hyi hemmetti teiän juttuja taas, yritin lukea pari sivua.
Ne on nuo mustat, emminä oo semmonen.Hyi hemmetti teiän juttuja taas, yritin lukea pari sivua.
Mie oon kiltistiHyi hemmetti teiän juttuja taas, yritin lukea pari sivua.
Höpö höpö,ihan on sun kuvitelmaa taas.Kaikkihan sen näkee kuinka päätön inhoaa tuota yhtä.
Jep,niin olis.Ois muuten tosi kurja!
sinua kyllä, en ketään muuta.Kaikkihan sen näkee kuinka päätön inhoaa tuota yhtä.
Ainahan mie oon kiltisti
Muuten hyvä mutta ei hapanimelää.Riisiä ja kanaa hapanimelä kastikkeessa. Nomnom
Voisko vaniljajukurttia käyttää liukka..... ei miittään, ei mittään, Elena voi lukea tämän vielä.Vaniljajogurttia ja banaania.
Laittaa jogurttia ja sit nuolee pois.Voisko vaniljajukurttia käyttää liukka..... ei miittään, ei mittään, Elena voi lukea tämän vielä.
Ei sun mua tartte pelätä, mutta Lunaticin vasenta koukkua ehkä vähän.Voisko vaniljajukurttia käyttää liukka..... ei miittään, ei mittään, Elena voi lukea tämän vielä.
Sillä hän ois kätsy terveysvaikutuskin..hoitaa emännän hiivan samallaVoisko vaniljajukurttia käyttää liukka..... ei miittään, ei mittään, Elena voi lukea tämän vielä.
Taasko sinä vokottelet täällä muita?? eIKö se lopu koskaan!Voisko vaniljajukurttia käyttää liukka..... ei miittään, ei mittään, Elena voi lukea tämän vielä.
Joo, unohdin Lunan ja hänen kiivaan luonteen, mutta en halua sinunkaan tunteita loukata.Ei sun mua tartte pelätä, mutta Lunaticin vasenta koukkua ehkä vähän.
Vikittelee nyt Elenaa!Taasko sinä vokottelet täällä muita?? eIKö se lopu koskaan!
Oot seko jos koet tuon viestin vokotteluna.Taasko sinä vokottelet täällä muita?? eIKö se lopu koskaan!
Älä sotke mua tähän nyt ollenkaan, mua ei vikittele kukaan.Vikittelee nyt Elenaa!
empä ole tullut tuota edes ajatelleeksi.Sillä hän ois kätsy terveysvaikutuskin..hoitaa emännän hiivan samalla
Se on tietysti totta, sen takiakin kannattaa pistää viemäriin vaan hapanimelät soossit.Tuosta ruoka aiheesta vielä.. siis siitä riisistä ja silleen.. täytyy olla varovainen noiden soosien suhteen kun pikkuihmistä syö samaa ruokaa.