Fantzu
*kaataa ellun kumoon ja pinkoo karkuun*House ei oo hyvä...ltä...vaan house on syvä..ltä!
*kaataa ellun kumoon ja pinkoo karkuun*House ei oo hyvä...ltä...vaan house on syvä..ltä!
Telepatiaa? Ei ainakaan tappelua, kuka kusee kauimmas.
Eikös tuo tappelu ole aina miesten kesken?Telepatiaa? Ei ainakaan tappelua, kuka kusee kauimmas.
Toki toki, näin me teemme.Päättömän huijatut uhrit täällä vaan laittaa hymiöitä tuolle naistennaurattajalle.
ElekieltäTelepatiaa? Ei ainakaan tappelua, kuka kusee kauimmas.
Joo voi kyynel...Päättömän huijatut uhrit täällä vaan laittaa hymiöitä tuolle naistennaurattajalle.
Yep, tuo tappelu on.Eikös tuo tappelu ole aina miesten kesken?
Mä osallistuin lapsena sen verran ton tyyppiseen kinasteluun, että katottiin kuka sylkee pisimmälle...ja aina mun veljet voittiYep, tuo tappelu on.
Oliko teillä kirsikan kiven sylkemiskisoja niinkuin jenkeissä on?Mä osallistuin lapsena sen verran ton tyyppiseen kinasteluun, että katottiin kuka sylkee pisimmälle...ja aina mun veljet voitti
Noup, me kurnutettiin ihan rehellisesti kurkkuräkää ja syljettiin se...minä yleensä veet silmissä ja yökkäillen, koska veljeni ja hänen kaverinsa nauroivat jos nynnyilin poikien aikanaOliko teillä kirsikan kiven sylkemiskisoja niinkuin jenkeissä on?
Serkun kanssa tuli tehtyä tätä, naapurin aidan yli.Oliko teillä kirsikan kiven sylkemiskisoja niinkuin jenkeissä on?
Naapurissa kasvaa kirsikkapuita tänään?Serkun kanssa tuli tehtyä tätä, naapurin aidan yli.
Mä pudottelin kavereitten kanssa kananmunia naapureitten postiluukuista ja varastin omenia puista...joo ihan hirveitä rebeleitä oltiiin jo alle 10 vuotiainaSerkun kanssa tuli tehtyä tätä, naapurin aidan yli.
Aika paha, mitäs tykkäsivät kananmunista.Mä pudottelin kavereitten kanssa kananmunia naapureitten postiluukuista ja varastin omenia puista...joo ihan hirveitä rebeleitä oltiiin jo alle 10 vuotiaina
Nythän olet kiltti, esimerkillinen nuori nainen. Etkö olekin?Mä pudottelin kavereitten kanssa kananmunia naapureitten postiluukuista ja varastin omenia puista...joo ihan hirveitä rebeleitä oltiiin jo alle 10 vuotiaina
Ei mitään tietoa, se oli sellanen mies jota me kaikki vähän pelättiin kun oli sellanen outo erakko...pahimmat huhut (lasten kesken kerrotut) kertoi että hän olis tappanut lapsen ja haudannut hänet meidän kerrostalojen vieressä kasvavaan lähimetsään.Aika paha, mitäs tykkäsivät kananmunista.