Täydellistä "hömppää" silloin kun haluaa aivot narikkaan.Mä olen kuullut sen joskus sellasessa tilanteessa missä tunsin olevani lämpimässä ja turvassa...siitä se mielleyhtymä jäi mieleen. Vieläkin on hankala kuunnella tuota ilman tunteita
Ihan mahtavia kirjoja!
Se afrikka sarja oli ehkä ihan paras!Mulle muuten tulee mieleen Afrikka-sarjasta aina myös Winston Churchill.
ai päästit jo?
Mikä afrikkasarja?Se afrikka sarja oli ehkä ihan paras!
Ei hyvää päivää!! Just aattelin mainita, että Anne Ricen kirjoja olen kanssa nyt katellut sillä silmällä kun sain tässä kevät talvella yhen noista vampyyrikirjoista lainaan itelleni.Täydellistä "hömppää" silloin kun haluaa aivot narikkaan.
Toiset, vastaavalla tavalla viihdyttäviä, ovat Anne Ricen vampyyrikirjat.
Mä mietin sitä, että millanen kupla siitä syntyis takapuolen kohalle sen kumipuvun sisällä
Eiku mietin tilannetta että jos sattuuki tulee paukku.
Wilbur Smithin kirjoja, tosi hyviä...suosittelen lämpimästi lukemaan!Mikä afrikkasarja?
OkWilbur Smithin kirjoja, tosi hyviä...suosittelen lämpimästi lukemaan!
Enai päästit jo?
Mä katson Housea.Aloin kattomaan american horror storya alusta saakka, että sais muuta ajateltavaa
Mulla on kaikki tuotantokaudet Housea ja tietysti se terabittinen kovalevy lähti väärään osoitteeseen muuton yhteydessäMä katson Housea.
Nouuu..Mulla on kaikki tuotantokaudet Housea ja tietysti se terabittinen kovalevy lähti väärään osoitteeseen muuton yhteydessä