Onko kellään kokemuksia IELM-vaatteista?

vierailija
Onhan name it:llä myös softshellhaalareita joissa vetoketju alas asti. Mun taaperolla on selkanen käytettynä saatu kaverin lapselta ja ei kulumajälkiä vaikka todelka on ollut käytössä ja khllähän tuo vettä ja tuulta pitää. Kyllä moni muukin asia täällä maailmassa on niitä luonnonsuojelua parantavia juttuja ja musta olis tärkeetä että myös teollisuus joutais miettimään ratkaisua niihin eikä aina meitä tavallisia ihmisiä syyllistettäis, varsinjaan jos toinen kysyy kokemuksia materiaalista niin ei se varmaan oo kiinnostunu että joku rupee haukkumaan lyttyyn että miksi käytät kyseistä kangast. Ugh! Olen puhunut. Taas mä niin tiedän miksi en käy täällä palstalla usein.
 
vierailija
Tilasin 23.3. ja maksanit ajallaa mutta pakettia ei ole kuulunut ja nyt jo 10.4. Saa nähdä tuleeko edes vai menikö reilu satanen hukkaan. En siis tiedä voinko suositella..
 
vierailija
Siis VMP nää kommentit! :LOL::poop: Toivon todella, että porukka trollaa, eikä näin katkeria ja ikäviä ihmisiä olekaan.
Mutta anyhow, softshell -haalari meillä ollu koossa 80, 86, 92 ja nyt 98, että sitä voin kyllä suositella. Tosi hyvä materiaali, notkea, ei kahise, pitää hyvin lämmön ja vähän kosteuttakin. Mulla itellänikin on softshell -puku ja hyvä on syksyllä ja keväällä ulkoiluun!
 
vierailija
Meillä kans ollu soft shell puku ja todella hyvä. Aion hankkia tänäkin vuonna.
Tykkään kun ei kahise ja on mukava päällä ja yleensä nuo ovat olleet kapeampia kuin perus tuulipukuhaalarit. Ko merkistä en tiedä mut ainakin muilta merkeiltä näin.
 
vierailija
Tilasin omille lapsille housut ja takit näitä. Ja vaikuttaa tosi hyviltä. Tuntuu olevan mukavat päällä. Minusta istuu paljon paremmin meidän lapsille, kuin mitkään aikaisemmat vk-puvut. Pitää sadetta ainakin. Tietysti kestävyys jää nähtäväksi, mutta ei nää oo ainakaan hinnalla pilattu ;)
Tilaus oli postilaatikossa 6 päivää tilauksesta.
Ainut miinus nyt äkkiseltään tulee mieleen, että huppu on aika nafti. Eli ei suojaa sateella kunnolla. Tulee hintsulleen otsalle.. Lapset tykkää kuoseista ja on kuulemma parhaat ulkovaatteet mitä meillä on ollut :)
Näin lyhyellä kokemuksella voin suositella lämpimästi.
 
vierailija
Just on fleece valittu vuoden turhakkeeksi ja softshellin pesu on vielä pahempi ympäristön kannalta! Ja sää kattelet vaaleaa asua taaperolle :eek:

Onhan tuo kivannäköinen, mutta softshellista ei lähde kura pois kovin hyvin, eli polvet tulee piakkoin olemaan ruskeat...
Muahhaha, meillä taaperolla oli keltainen softshell ja ei kyllä mitään ongelmaa puhtaanapidossa, missähän purkissa elät vai ihan vaan vittuilla halusit alottajalle? :d
 
vierailija
Siis VMP nää kommentit! :LOL::poop: Toivon todella, että porukka trollaa, eikä näin katkeria ja ikäviä ihmisiä olekaan.
Mutta anyhow, softshell -haalari meillä ollu koossa 80, 86, 92 ja nyt 98, että sitä voin kyllä suositella. Tosi hyvä materiaali, notkea, ei kahise, pitää hyvin lämmön ja vähän kosteuttakin. Mulla itellänikin on softshell -puku ja hyvä on syksyllä ja keväällä ulkoiluun!
Samaa luen, että porukan olis syytä hankkia elämä jos suoltaa noin negatiivista katkeraa shaibaa.
 
Lesbo joka ei lisäänny
Te ootte kyllä aivan tärähtäneitä!!! ap kysyy onko kokemusta ja te jeesustelette maailman pilaamisesta pedari vaaraan... olen todellakin menettänyt toivoni ja käännyn luultavasti heteroksi kun naiset ovat nähtävästi suurilta osin tampioita!
 
vierailija
Nätit värit ja kivat printit. Saumat meidän softshell-haalarista lähti purkautumaan toisella käyttökerralla ja oletin, että olisin saanut vaihtaa tuotteen uuteen koska haalari oli selvästi viallinen. Minulle tarjottiin 6e alennusta uudesta tuotteesta. Miksihän ihmeessä haluaisin laittaa lisää rahaa tuotemerkkiin, josta ainoa kokemukseni oli tämä huonolaatuinen haalari?
 
vierailija
Softshellia meillä on ollut vaan takeissa ja on kyllä ollut hieman sellaista likaa imevää matskua, mutta ei tältä merkiltä vaan esim. icepeak ja colorkids. Yksi turkoosi takki ainakin oli aina ruskea jostain kohtaa...

Softshell on myös melko kuuma ja hiostava materiaali, että jos on lämminverisiä lapsia niin ei välttämättä niin hyvä. Itsellä kyllä on softshell puku ja tykkään, koska olen vilukissa :p

Meillä lapset käyttää mieluummin niitä ohuempia "tuulipukuja".
 
vierailija
Meillä erittäin liikkuvaisella eskarilaisella ja hänen lempparihaalari.
Otettiin pinkki ja tosiaan peppu ja polvet tummuneet hiekasta eikä tavallisella pesulla ainakaan puhtaaksi lähde mutta ei minua haittaa, eikä lasta.
Leikeissä puvun pitää ollakin sellainen ettei tarvii säästellä, eikä näyttää uudelle.
Hyvin on kestänyt. Kulumaa ei ole yhtään tullut.
 
vierailija
Noilla on tosi hyviä alennuksia silloin tällöin ja kannattaa olla nopea, kun on vaan vähän kokoja silloin tarjolla. Tilaan kyllä aleista jo valmiiksi seuraavan koon jos on saatavilla makeella kuosilla.
 
vierailija
Meillä on tuokta haalari. Ei ole mennyt miksikään vaikka tarhakäytössä. Lämmin kun alle laittaa väliasun. Kiva liikkua ja pitää todellakin lämmön, tuulen ja veden. Ei pahaa sanottavaa.
Suosittelen
 
vierailija
En kyllä tilaisi kyseisestä paikasta mitään. Ihan todella vaikeaa saada niitä kun on tilannut. Tilasin kaksi haalaria, ekaan meni noin vuosi kun saapui perille useiden kyselyjen jälkeen ja toista ei ole vieläkään saapunut ja tästä jo kaksi vuotta..... Ja aika huonolaatuisia nuo haalarit kin, ei jatkoon.
 

Yhteistyössä