Lihaskipu liikunnasta ei haittaa.Ähä!
Ähelsin tovin (jaksoissa) punttien kanssa ja tein kyykkyjä ja punnersin. Nyt ei satu luihin.
Nyt sattuu lihaksiin!
Jotain iloa siitäkin että on rapakunnossa talven jäljiltä.
Joo, nyt tulin.Kulta oletko täällä?
Olen hetken täällä. Ikävä sinua.Joo, nyt tulin.
Oletko Sinä täällä?
Laita mulle yv tä. Kyllä, ei?Olen hetken täällä. Ikävä sinua.
Mitä kullittaminen tarkoittaa?Heti on harmaat kullittelemassa minun kultaani kun hetkeksi selkänsä kääntää.
Miten se laitetaan?Laita mulle yv tä. Kyllä, ei?
En tiedä, kysy viisaammilta.Miten se laitetaan?
Öööö. Tuota...Lihaskipu liikunnasta ei haittaa.
Kai sä venyttelit lopuksi?
Pyydät yv:tä etkä tiedä miten se laitetaan.En tiedä, kysy viisaammilta.
Toi mitään venyttelyä ole.Öööö. Tuota...
siis juu, pyörittelin mä lihapullia!
Eiku yritin torkahtaa ja heräsin siihen tunteeseen mikä joskus tulee nukahtaessa, että meinaa muka kaatua tai horjahtaa...sitten nielasin väärään kurkkuun kun säikähin ja nyt istun tässä ja mietin mitä tekis..Menikö Ellu päikkärille?
Niin mutta sit mä laitoin saunanpesään puitakin enkä jaksanut kyykistyä. Ainakin takareidet ja pohkeet venyivät!Toi mitään venyttelyä ole.
Eiku yritin torkahtaa ja heräsin siihen tunteeseen mikä joskus tulee nukahtaessa, että meinaa muka kaatua tai horjahtaa...sitten nielasin väärään kurkkuun kun säikähin ja nyt istun tässä ja mietin mitä tekis..
Lähettäjänhän se täytyy tietää, ei vastaanottajan.Pyydät yv:tä etkä tiedä miten se laitetaan.
Just tuo tapahtuu mullekin, tai sitten että muka meinaa astua tyhjään joltain reunalta.Toi on ärsyä! Mä usein olen astuvinani ohi portaissa.
Ja sit adrenaliini suhisee korvissa eikä väsytä hippuakaan.
Mä yritin tönästä telepaattisesti.Eiku yritin torkahtaa ja heräsin siihen tunteeseen mikä joskus tulee nukahtaessa, että meinaa muka kaatua tai horjahtaa...sitten nielasin väärään kurkkuun kun säikähin ja nyt istun tässä ja mietin mitä tekis..
Lähetä yv minulle.Lähettäjänhän se täytyy tietää, ei vastaanottajan.
Mä yritin tönästä telepaattisesti.
Millä sie tuuppaat?
Niin tietennii...mää tuuppaan sua kohta teletappisesti
Lähetä yv minulle.[/QUOTE
Mikä sun nikki on?