Tämä ei hidasta ketjun toimintaa mutta suora video hidastaa joten laita vain linkkinä.
No ei kyllä oo mun syy ollenkaan!Höh nyt kyllä himottaa
Jäätelö ja se on teijän syy
Höh nyt kyllä himottaa
Jäätelö ja se on teijän syy
Juuh,ei oo sun syy mun himot se on nuiden muiden syy jotka puhu pehmiksestä/ jäätelöstä ,niihNo ei kyllä oo mun syy ollenkaan!
Himoille en mahda mitään ja tosta herkusta en oo etes mittään puhunukaan.
*hmpfh*
Mullakin videot hidastaa. En oo pitkään aikaan motkottanut siitä.https://youtu.be/NvS351QKFV4
Siinä kisulle nytkymusiikkia
Joo laitoin linkkinä enkä video/mediana ettei sitte mun takia hidastele mikkään kukkaan missään ja millonkaan
Ni, semmosii noi muut ny on...tuhmiaJuuh,ei oo sun syy mun himot se on nuiden muiden syy jotka puhu pehmiksestä/ jäätelöstä ,niih
Niin on,tosi tuhmiiNi, semmosii noi muut ny on...tuhmia
En miekään pitkääään aikaan,varmaan toissa vuonnaEn ole syönyt pehmistä pitkään aikaan. Huomenna töiden jälkeen.
Kauniita uniaIltawillityshepuloinnit päälle vaan ja nassunen kohti uutta orastavaa viikkoa
Nuku hyvin ja näe kauniita unia, öitä*pus*
Ai ni! Ihan uhallakin laitan teille kaikille brutuksille
...pidä huoli itestäs
Paisti en minä!! Mä olen kiltti!Ni, semmosii noi muut ny on...tuhmia
Mä joskus viime vuonna. Jätskipaikka on kotimatkan varrella.En miekään pitkääään aikaan,varmaan toissa vuonna
Sulla hyvä tuuri. Viime vuonna lähes aina kun kuljin jätskipaikan ohi,niin se oli kiinni ei ehtinyt kovin montaa kertaa jätskiä syömään.Mä joskus viime vuonna. Jätskipaikka on kotimatkan varrella.
On Harmi että on kiinni.Sulla hyvä tuuri. Viime vuonna lähes aina kun kuljin jätskipaikan ohi,niin se oli kiinni ei ehtinyt kovin montaa kertaa jätskiä syömään.
Ahh vapautetut tissit
Vapaus koitti tisseille ainakin illaksi/ yöksi Otin liivit pois
Hyvä juttu, tekee hyvää niilleVapaus koitti tisseille ainakin illaksi/ yöksi Otin liivit pois