The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mutta tollanen nauraminen on sitä parasta laatua:D Hauskemmaks se muuttuu jos joku kutittaa kyljistä samalla...se on ihan hirrrrveetä, mulle riittää kun joku uhkailee kutittamisella että alan jo nauraa rätkättämään:D
Totta! Ihan sydämensä pohjasta kun nauraa hekottaa, just niin että on vatsalihakset ja kyljet kipeinä, niin se on samalla hurjan vapauttavaa ja onnellista. Ja kipeetä. Siis sattuvan kipeetä, oikeesti kyljet on ihan hellinä. Ja siinä pisteessä kun on niin eipä tarvii juttujen tasojen olla kummosiakaan kun sitä jo käkättää hervottomana:D
 
Totta! Ihan sydämensä pohjasta kun nauraa hekottaa, just niin että on vatsalihakset ja kyljet kipeinä, niin se on samalla hurjan vapauttavaa ja onnellista. Ja kipeetä. Siis sattuvan kipeetä, oikeesti kyljet on ihan hellinä. Ja siinä pisteessä kun on niin eipä tarvii juttujen tasojen olla kummosiakaan kun sitä jo käkättää hervottomana:D
Joo mulla ei sellasella hetkellä tuu mistään mittää, varsinkaan puhumisesta:D
 
Tätä on vaikeeta kuunnella, noi sanat tuo mieleen koiran ja ikävä nostaa taas päätään...:(
Pahalta tuntuu kun ei voi enää painaa päätä siihen pehmeeseen turkkiin, eikä pikkunen tule enää tuhisemaan korvanjuureen:(
Halaus.Suru vie oman aikansa. Mulla meni pitkään ennen kuin toivuin edellisten kissojen kuolemista
:(
Niiden välillä kun ei ollu kuin muutama kuukausi.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä