Hei nyt taas...miks sä oot noin kova toiselle?Mitä sinä sitten vaivaat omaa päätäsi muiden välisistä jutuista.Katkeruus nostaa päätään.
Hei nyt taas...miks sä oot noin kova toiselle?Mitä sinä sitten vaivaat omaa päätäsi muiden välisistä jutuista.Katkeruus nostaa päätään.
Kaikkeen tottuu.Hui, se ei oo kiva vaiva. Mulla saattaa nostaa kuumeen jos jännitän kovasti jotain asiaa.
Kerro toi mun kropalle...oon aina ollut tällanen, tunteilla eteenpäin menevä tohottaja ja reagoin kaikkeen todella voimakkaasti ja siihen kun lisätään nollasta sataan hetkessä lentävä mielikuvitus niin tunnemyrskyt on heti valmiina sekottamaan päätä...ja vatsaaKaikkeen tottuu.
Voisko tähän sanoa, että elät täysillä.Kerro toi mun kropalle...oon aina ollut tällanen, tunteilla eteenpäin menevä tohottaja ja reagoin kaikkeen todella voimakkaasti ja siihen kun lisätään nollasta sataan hetkessä lentävä mielikuvitus niin tunnemyrskyt on heti valmiina sekottamaan päätä...ja vatsaa
Kovasti kiinnostaa muiden suhteet vaikka on itse varattu.Varmaan mielikuvitusmies.Hei nyt taas...miks sä oot noin kova toiselle?
Mä reagoin aina kropalla kaikkeen uuteen ja kivaan tai ikävään asiaan...ottaa vatsasta joko hyvällä tavalla tai sitten ikävällä tavalla muljahtelee ja koskee vatsaan.
Ikävää kun kroppa reagoi kaikkeen noin kovasti.Mulla on migreenikohtauksia ja esioireet tunnen vatsassa puolivuorokautta aikaisemmin.
Ei kun menen eteenpäin. Jos mies josta tykkään ei välitä minusta niin se on sitten siinä.Otat jonkun naapurin sen takia että palsta mies ei sua huolinu.
Emmä elä täysillä, mutta tunnen täysillä...rakastan koko sydämellä ja kun suutun, teen sen kunnolla....mutta, mä en vihaa ketään...suren myös tosi voimakkaasti, joskus jonkun elokuvan kattominen on ihan mahotonta kun itkee pillitän niin herkästi.Voisko tähän sanoa, että elät täysillä.
Elämäsi ei ole tasapaksua.
http://mikkovlttil.puheenvuoro.uusisuomi.fi/203295-ei-minkaan-arvoinen-elama
Mitä tuo on sun mielestä?
Varmaan vaikka mitä? Kuin?Mitä Saksassa tapahtuu?
CNN sanoi, että ihmisiä kuollut ja paljon loukkaantunut.Varmaan vaikka mitä? Kuin?
Eiköss siellä joku taas ajanut väkijoukkoonCNN sanoi, että ihmisiä kuollut ja paljon loukkaantunut.
Joo nyt huomasin, oli ajanut ihmisjoukkoon autolla ja ampunut ittensä.CNN sanoi, että ihmisiä kuollut ja paljon loukkaantunut.
Olikohan se yks meitä mamuja, meitä vihattuja?Joo nyt huomasin, oli ajanut ihmisjoukkoon autolla ja ampunut ittensä.