Jännittää koko ajan joku asia, ihan samanlainen olo niinkun aina ennenkun tapahtuu jotain uutta ja kivaa.
Eihän sinun pitänyt olla sisäpiiriläinen.En tarkoita sitä. Tää on sisäpiiri vitsi.
Mitä sinä välität onko se kiinnostunut jostain toisesta kun itseelläsi on mies.Algoma? Sie oot lirkutellut täällä jonkun kanssa. Ilmeisesti olet kiinnostunut enemmän hänestä kuin minusta.
Jaa,onko Steven ja hetekka mielessä ?Bändin nimi.
Toivottavasti jotain kivaa olis tulossa sun elämään.Jännittää koko ajan joku asia, ihan samanlainen olo niinkun aina ennenkun tapahtuu jotain uutta ja kivaa.
En olekaan. Lunatic keksi yhen hauskan jutun.Eihän sinun pitänyt olla sisäpiiriläinen.
Tuo video tuli vastaan kun etin yhtä videota.Jaa,onko Steven ja hetekka mielessä ?
Eikä vain yksi vaan monta miestä.Mitä sinä välität onko se kiinnostunut jostain toisesta kun itseelläsi on mies.
Sen takia mulla on joku toinen kun häntä ei kiinnostanut. Älä sinä vaivaa päätäsi toisten asioilla.Mitä sinä välität onko se kiinnostunut jostain toisesta kun itseelläsi on mies.
Tuo video tuli vastaan kun etin yhtä videota.
Onko sulla mitään ennakkoennettä, jos jotain ikävää on tulossa?Jännittää koko ajan joku asia, ihan samanlainen olo niinkun aina ennenkun tapahtuu jotain uutta ja kivaa.
Haista vittu mulkvisti. Et tosiaan tiedä mun elämästä mitään.Eikä vain yksi vaan monta miestä.
Ei mun mielestä...tai en ainakaan nyt heti muista että olis ollut.Onko sulla mitään ennakkoennettä, jos jotain ikävää on tulossa?
Montakos miestä sulla on ollut?Eikä vain yksi vaan monta miestä.
Kysyin vain, kun mulla on eräs uni jonka näen ennen hyviä tapahtumia ja ennen huonoja uutisia on myös erinäisiä unia, joista voin tietää, että jotan ikävää on odotettavissaEi mun mielestä...tai en ainakaan nyt heti muista että olis ollut.
Et sie tiiä yhtään Fanzun miehistä/ miehestä. Mieti vaan omia asioitas,äläkä muiden.Eikä vain yksi vaan monta miestä.
Tai no joo, en nyt osaa aatella niitä tuntemuksia ennakkoina vaan ehkä enemmänkin ne on sellasia olotiloja että valmistautuu johonkin ikävään asiaan...kaiketi...pöh, mä mitään osaa ees selittää.Ei mun mielestä...tai en ainakaan nyt heti muista että olis ollut.
Mä reagoin aina kropalla kaikkeen uuteen ja kivaan tai ikävään asiaan...ottaa vatsasta joko hyvällä tavalla tai sitten ikävällä tavalla muljahtelee ja koskee vatsaan.Kysyin vain, kun mulla on eräs uni jonka näen ennen hyviä tapahtumia ja ennen huonoja uutisia on myös erinäisiä unia, joista voin tietää, että jotan ikävää on odotettavissa
Mitä sinä sitten vaivaat omaa päätäsi muiden välisistä jutuista.Katkeruus nostaa päätään.Sen takia mulla on joku toinen kun häntä ei kiinnostanut. Älä sinä vaivaa päätäsi toisten asioilla.
Mulla on migreenikohtauksia ja esioireet tunnen vatsassa puolivuorokautta aikaisemmin.Mä reagoin aina kropalla kaikkeen uuteen ja kivaan tai ikävään asiaan...ottaa vatsasta joko hyvällä tavalla tai sitten ikävällä tavalla muljahtelee ja koskee vatsaan.
Otat jonkun naapurin sen takia että palsta mies ei sua huolinu.Sen takia mulla on joku toinen kun häntä ei kiinnostanut. Älä sinä vaivaa päätäsi toisten asioilla.
Hui, se ei oo kiva vaiva. Mulla saattaa nostaa kuumeen jos jännitän kovasti jotain asiaa.Mulla on migreenikohtauksia ja esioireet tunnen vatsassa puolivuorokautta aikaisemmin.
Katsos, kun haluaisin olla edes yksi Fantzun miehistä, edes kerran.Et sie tiiä yhtään Fanzun miehistä/ miehestä. Mieti vaan omia asioitas,äläkä muiden.