Sori...Dödön haju leijailee mun huoneeseen asti.
Sori...Dödön haju leijailee mun huoneeseen asti.
Korrenvahvistajaa voi toki ripotella ruokiin itsekin, kun siltä tuntuuMitä' tahansa voi syödä jos ihminen haluaa, kuka sinä olet kieltämään kauransyöntiä ihmisiltä?
Ei tarvi puoli pulloa suihkauttaa.Sori...
Toki tiedetään, että sulla on tapana tehdä ihmisistä jauhelihaa. Muistan kyllä. Olet siis siellä minne ne possutkin vietiin - ne jotka ksavatettiin ruoaksi mut eivät enää mahtuneet teuraseläimille tarkoitettuun karsinaan? Vai eikö raaskittu tilata eläinlääkäriä ottamaan näytteitä?Paula ei huomaa sitä, että myös hänet voi syödä.
Tuu käymään Paula joskus mun luona, ripottelen sut mun ruokaan.Korrenvahvistajaa voi toki ripotella ruokiin itsekin, kun siltä tuntuu
Mikä nyhtökaurassa on, etteivät tee luomuvaihtoehtoa ollenkaan?
http://mikkovlttil.puheenvuoro.uusisuomi.fi/203295-ei-minkaan-arvoinen-elamaEi tarvi muistaa ku joku muistuttaa
Muistanhan minä sen, puutelista on paperin tuhlausta
Kuinkas se sanonta menikään... mikä ei tapa yleensä sattuu ihan perhanasti.Noin mä koitan aina ajatella...nyt vaan tuntuu tää aallonpohja vähän kohtuuttoman syvältä.
Tuhkataan paula ja käytetään grillaamiseen. Tulee hyvät hampurilaiset.Tuu käymään Paula joskus mun luona, ripottelen sut mun ruokaan.
Liikaa kurkumaa.Tuhkataan paula ja käytetään grillaamiseen. Tulee hyvät hampurilaiset.
Yks kerta mitään haittaa.Liikaa kurkumaa.
Kaikkea voi kokeilla kerranYks kerta mitään haittaa.
Epekille terveisiä.Mitä muuten sanoitkaan tuossa?
http://www.kela.fi/documents/10180/12149/liite_2_standardi_15.pdf
TE KAIKKI olette tuon takana, mitä tänään ihmettelin: maailman alzheimerpäivä lukee kalenterissa. Aika selvä tapaus siis - jos haluaa nähdä. Enpä ihmettele, miksi sulla täytyy olla niitä puolestapuhujia niin paljon - ja ympäri maailmaa.
Lukekaa muut kirja Oravasyndrooma.
Miksi pitäisi tykätä tällaisesta?Ei minua sun syömiset kiinnosta - tekemiset alkaa kiinnostaa enemmän nyt. Laitan henkilökohtaisesti sulle tämän, ettei unohdu. Kirjastosta pitäisi löytyä. Jos ei löydy, on melkoinen mafia ihan kotioven takana ja tietysti siinä sun näytöllä/näppiksellä:
Lähdetiedoissa Peter C. Goetscen kirjassa Tappavat lääkkeet (2014).
Lainaan yhden kappaleen kirjasta sivulta 107 tähän:
"Jotkut lääkärit ovat niin vaikutusvaltaisia, että lääkeyhtiöt saattavat antaa hiljaisen hyväksyntänsä, vaikka he täyttäisivät omat taskunsa muuhun tarkoitukseen annetulla rahalla. Suomalaiset neurologit omivat itselleen tutkimuskustannuksiin tarkoitetut rahat ja jättivät laboratoriokokeet ja tutkimusapulaisten palkat potilaiden, yhdistysten ja yliopiston maksettaviksi. Eräässä tapauksessa kavallus oli miljoonia euroja, ja siihen liittyi 180 tiliä, suurin osa niistä Sveistsissä. Ironista kyllä, kaksi rikoksiin osallistunutta professoria oli vastuussa tutkimusprojektien eettisyydestä. Professorit saivat vankeustuomion; samoin toisen poika, joka todettiin syylliseksi 23 rikokseen."
Noilla näyttää olevan koko joukko puolestapuhujia laajemmaltikin?
Lukekaa kirja Oravasyndrooma.
Etkö ole ikinä kuullut vai? Hyvä bändiBändin nimi.
Onko Steve sun uusin löytö, uusin miesystävä?Bändin nimi.
En tarkoita sitä. Tää on sisäpiiri vitsi.Etkö ole ikinä kuullut vai? Hyvä bändi
Olen tuntenut hänet muutaman vuoden ajan. Nimi ei ole steve.Onko Steve sun uusin löytö, uusin miesystävä?
Joko sinä olet unohtanut minut ihan kokonans?Olen tuntenut hänet muutaman vuoden ajan. Nimi ei ole steve.
Algoma? Sie oot lirkutellut täällä jonkun kanssa. Ilmeisesti olet kiinnostunut enemmän hänestä kuin minusta.Joko sinä olet unohtanut minut ihan kokonans?