Ai niinjoo...Ellusen masussahan mä semmosena karvamössönä....
Ai niinjoo...Ellusen masussahan mä semmosena karvamössönä....
Onpahan kylläinen eikä vihainen vaimo.Kaikki tää puhe ruuasta saa mut koko ajan nälkäiseksi. Täytyy varmaan tehdä voikkari.
on sittennii isäntä ihmeissään kun palaa ja löytää reilusti enemmän vaimoa kuin oli lähtiessä
Se on niinku päiväkodissa.Mutt sä maistut hyvälle...aattele sitä kermamäärää mikä sun iholle on kertynyt kautta aikain...sut on PAKKO syödä!!
oon mä nyt sentäs osannu suihkussa käydä vaikken osaakaan vispilävatkaimia näemmä oikein käyttääMutt sä maistut hyvälle...aattele sitä kermamäärää mikä sun iholle on kertynyt kautta aikain...sut on PAKKO syödä!!
En muuten tolta kannalta tullut ajatelleeksikaanOnpahan kylläinen eikä vihainen vaimo.
Arvaas kumman luo tulee kotiin mielummin?
No yllytä nyt siellä sinäkin!*ufopääkkönen*Se on niinku päiväkodissa.
Kaikkea ei ole pakko syödä mutta pitää ainakin maistaa.
Soon se vähän vajaa kuuNo yllytä nyt siellä sinäkin!*ufopääkkönen*
Mikä teitä oikein viiraa tänään...ei oo etes kuutamoakaan...
Kinkku, juusto, salaatti ja kurkkua. Koska on hyvää.Juusto vai kinkku päälle ja miksi?
Älä usko kaikkea mitä toi pörröpää hörhöyksissään sanelee..kemravaahto saa hänet sekaisin aina välillä!
Ei pie paikkaansaaaa....aattele nyt..mä en vois kuvitellakaan syöväni mitään limaista tai äyriäisiä..Se on niinku päiväkodissa.
Kaikkea ei ole pakko syödä mutta pitää ainakin maistaa.
Mä jostain syystä aina tällöin sen juuston kaikkein päällimmäiseksi. Johtuu kai siitä kun se on "kuiva" no koko ajan tarvi olla sormia pyyhkimässä. Ja joo, mitä enemmän herkkuja päällä sen parempiKinkku, juusto, salaatti ja kurkkua. Koska on hyvää.
Aina ensimmäisenä juusto, vasta senjälkeen kaikki muu..siis jos nyt puhutaan leivästä?Juusto vai kinkku päälle ja miksi?
Mä laitan eka margariiniä,sitten leikkele tai maksamakkara,sitten juuston ja jos kasviksia niin ne päälimmäiseksiMä jostain syystä aina tällöin sen juuston kaikkein päällimmäiseksi. Johtuu kai siitä kun se on "kuiva" no koko ajan tarvi olla sormia pyyhkimässä. Ja joo, mitä enemmän herkkuja päällä sen parempi
Nojjoooo jos siinä on maksista niin sitten se ensiks ja vasta sitten juusto...Mä laitan eka margariiniä,sitten leikkele tai maksamakkara,sitten juuston ja jos kasviksia niin ne päälimmäiseksi
Mitä ihmeen järkälettä sä oikein syöt?Enson leipä sitten levite, makkara, punajuuri, kinkku juusto, suolakurkku, nakit, pekoni ja toinen pala leipää.
Ihasama mitenkä ovat kuhan mennee ääntä kohtiJuusto vai kinkku päälle ja miksi?