Kylläpäs kuuluu syödä,jos ei oo syönny riitävästi ruokaaEi tähän aikaan kuulu syödä
Kylläpäs kuuluu syödä,jos ei oo syönny riitävästi ruokaaEi tähän aikaan kuulu syödä
Nii muutenNainen joka ei koskaan enää juo...
Shh otetaan nyt vaan ihan rauhallisesti ja ajatellaan kivoja asioita...vaikka kauniita värejä *muuttaa puheenaiheen*Kylläpäs kuuluu syödä,jos ei oo syönny riitävästi ruokaa
EtkäMä olen tunnetusti se joka kiusaa naisia, lähettää kikkelikuvia, pettää, jättää, ryyppää ja rähjää. Ja valehtelee minkä ehtii.
No jos en sinulle vielä ole ehtinyt laittamaan törkyviestejä niin se johtuu vain hajamielisyydestäni.
Syö edes hedelmä.Shh otetaan nyt vaan ihan rauhallisesti ja ajatellaan kivoja asioita...vaikka kauniita värejä *muuttaa puheenaiheen*
Vaihetaan vielä vähän enemmän sitä aihetta ja ajatellaan vaikka lempiväriä...mustaSyö edes hedelmä.
Mitenkäkö niinkö molemmat???!!! Mä!! Oon siellä koko kasan alimmaisena*ufopääkkönen*!!!Sanokaa kun olette valmiit niin mä syän molemmat.
Säästyypähän pyttipannu huomiselle.
Lupaat vaanNo jos en sinulle vielä ole ehtinyt laittamaan törkyviestejä niin se johtuu vain hajamielisyydestäni.
Kyllä mä yritän parhaani muistaa kaikkia./
En minä sinua unohtanut!Mitenkäkö niinkö molemmat???!!! Mä!! Oon siellä koko kasan alimmaisena*ufopääkkönen*!!!
...tähän on tultu...syyvään puis kun en ossaa etes kermavaahtookaan tehä oikein
Ok,kaunis punainen mansikka,kirsikka,tomaatti. Nätti keltainen banaani,maissi. Kiva vihreä kurkku,viinirypäle,kesäkurpitsa,kiiwi.Shh otetaan nyt vaan ihan rauhallisesti ja ajatellaan kivoja asioita...vaikka kauniita värejä *muuttaa puheenaiheen*
Vaihetaan vielä vähän enemmän sitä aihetta ja ajatellaan vaikka lempiväriä...musta
Pätkällä taas isot puheet ja luulot, korkki ja pää kiinni vaan.Jos nähdään niin sulla ei ole ees niitä sen jäläkeen
Ei minusta enää ole muuhun kuin lupaamaan turhia.Lupaat vaan
Pätkällä taas isot puheet ja luulot, korkki ja pää kiinni vaan.
Ai niinjoo...Ellusen masussahan mä semmosena karvamössönä....En minä sinua unohtanut!
Luin, että sinut syötiin jo niin olit luvuissa mukana.
Voi katti parka. Mut ajattele positiivisesti ainakin saavatten mahanpuruja karvapallostaAi niinjoo...Ellusen masussahan mä semmosena karvamössönä....
Juu wau, todella kaunista...menee niin tunteisiin...Tään vielä laitan kun on niin kaunis laulu
Tossa muuten kandee kattoa mitä ja missä menee kenellekin sanomaan.Pätkällä taas isot puheet ja luulot, korkki ja pää kiinni vaan.
Mutt sä maistut hyvälle...aattele sitä kermamäärää mikä sun iholle on kertynyt kautta aikain...sut on PAKKO syödä!!Mitenkäkö niinkö molemmat???!!! Mä!! Oon siellä koko kasan alimmaisena*ufopääkkönen*!!!
...tähän on tultu...syyvään puis kun en ossaa etes kermavaahtookaan tehä oikein