The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tsuida duida, ossaakkonää uida?:)

On kuule niin litslätsistä ja koko seutukunta täynnä pienmuotoisia uima-altaita ja liukasta jäätä jajajaja*töhöttää* mutta kun se kuules vaan tekee kevättä kohinalla(y)

Ja hä?! Se on taas viikonloppu:)
Heipparallaa ja hellät tunteet :)
Juu,täälläkin on litsläts-keli :D
Sais olla kokovartalokumiasu& kahluusaappaat päällä :D
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Tsuida duida, ossaakkonää uida?:)

On kuule niin litslätsistä ja koko seutukunta täynnä pienmuotoisia uima-altaita ja liukasta jäätä jajajaja*töhöttää* mutta kun se kuules vaan tekee kevättä kohinalla(y)

Ja hä?! Se on taas viikonloppu:)
Ihana kun sä olet aina niin hyvällä tuulella, oli sää mikä tahansa!<3
Mun koskee päähän ja mikään ei huvita...eikä tuo harmaan sateinen maisema ilahuta yhtään mielialaa.:ninja:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kais
Heipparallaa ja hellät tunteet :)
Juu,täälläkin on litsläts-keli :D
Sais olla kokovartalokumiasu& kahluusaappaat päällä :D
:rolleyes::D...kaikki aikanaan....


Tiiäkö, mä olin jo eilen illalla aivan steppailuherkkänä kun piipitin ipanapasille että mihinkä kummaan tässä nyt heidän litimärät kengät tyrkkään kuivumaan...kun olivat jo useammat kenkäparit jo ehtineet testata että juuei, eivät ookaan kumpparit nämäkään...!?

Pitänee hommata vastaisuuden varalle uimaräpylät nuille :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
:rolleyes::D...kaikki aikanaan....


Tiiäkö, mä olin jo eilen illalla aivan steppailuherkkänä kun piipitin ipanapasille että mihinkä kummaan tässä nyt heidän litimärät kengät tyrkkään kuivumaan...kun olivat jo useammat kenkäparit jo ehtineet testata että juuei, eivät ookaan kumpparit nämäkään...!?

Pitänee hommata vastaisuuden varalle uimaräpylät nuille :D
Jep,kunnon kumimonot sais olla tuolla ulkona,mielellään kainaloon asti olevat :D:D
 
Ihana kun sä olet aina niin hyvällä tuulella, oli sää mikä tahansa1<3
Mun koskee päähän ja mikään ei huvita...eikä tuo harmaan sateinen maisema ilahuta yhtään mielialaa.:ninja:
Aika huono on mun lähtee kuulepa tytteli sääukolle kiukkuamaan kun - menis hyvät ja sähäkät kimpoiluenergiat aivan sudelle. Kun nöy kän duu , sille asialle en mahda edes mä mitn:ninja:

Mikkee sua nyt melkeinlähes mökötyttää:unsure:? Eipä sillä, ei aina voi olla yhtenä hymynä... Särkylääkettä nassuun jos kerta on pääkkönen kipeenä mutta ei tyhjään masuun vaan syöt jotakin :). Ja oot just ihana tuommoisena kuin oot:love:
 
Aika huono on mun lähtee kuulepa tytteli sääukolle kiukkuamaan kun - menis hyvät ja sähäkät kimpoiluenergiat aivan sudelle. Kun nöy kän duu , sille asialle en mahda edes mä mitn:ninja:

Mikkee sua nyt melkeinlähes mökötyttää:unsure:? Eipä sillä, ei aina voi olla yhtenä hymynä... Särkylääkettä nassuun jos kerta on pääkkönen kipeenä mutta ei tyhjään masuun vaan syöt jotakin :). Ja oot just ihana tuommoisena kuin oot:love:
Kyllä mä välillä tuolla ulkona mökötän maisemille ja aattelen että sais se nyt kuivemmaks muuttua kun kastuu lenkkarit ja rebelinä evvarmasti kumppareita jalkaani vedä!:barefoot::cautious:

Emmä tiiä mikä mökötyttää tai tiiänhän mutta ei se oikeestaan mökötytä vaan surettaaa...pää tuli kipeeks cittarin tungoksessa ja ei tunnu helpottavan vaikka otin buranan jo:notworthy:
 
Jahas:cautious:
Eipä taijakaan meikäläisellä olla mitään asiaa kauppaan kun nuin kovin kovin....paheksutaan*alaleuka väpäjää ja ääni värisee*:unsure:

Ollaan sitten...nälissään...hmpfh...!

Sitäpaitti syytön mä oon mm.siihen jos mut pysäytetään kaupassa just siihen kohtaan höpisemään, kun mähän en ketään ikinäkoskaanmilloinkaan huomaa vaan mua pahki pitää tulla ja mieluustiaika kovaa ennenku tajuan mitään:oops:....saati että ne jotkut käytäväosuudet vaan on niin ihastuttavan leveitä että automaattisesti kutsuvat ihan itekseen kärryillä viipottamaan..että ihanturhaan mulle ainakinpyörittelette simmusianne kippeiksi tai napsauttelette kieliänne, mä oon viaton:geek:!
 
Jahas:cautious:
Eipä taijakaan meikäläisellä olla mitään asiaa kauppaan kun nuin kovin kovin....paheksutaan*alaleuka väpäjää ja ääni värisee*:unsure:

Ollaan sitten...nälissään...hmpfh...!

Sitäpaitti syytön mä oon mm.siihen jos mut pysäytetään kaupassa just siihen kohtaan höpisemään, kun mähän en ketään ikinäkoskaanmilloinkaan huomaa vaan mua pahki pitää tulla ja mieluustiaika kovaa ennenku tajuan mitään:oops:....saati että ne jotkut käytäväosuudet vaan on niin ihastuttavan leveitä että automaattisesti kutsuvat ihan itekseen kärryillä viipottamaan..että ihanturhaan mulle ainakinpyörittelette simmusianne kippeiksi tai napsauttelette kieliänne, mä oon viaton:geek:!
Emmä kuule usko, että sua vois paheksua kun keskittyis vaan kattelemaan sun touhuja ja housujen rullauksia ja sekoiluja siellä:LOL::love:
 
vierailija
Kyllä mä välillä tuolla ulkona mökötän maisemille ja aattelen että sais se nyt kuivemmaks muuttua kun kastuu lenkkarit ja rebelinä evvarmasti kumppareita jalkaani vedä!:barefoot::cautious:

Emmä tiiä mikä mökötyttää tai tiiänhän mutta ei se oikeestaan mökötytä vaan surettaaa...pää tuli kipeeks cittarin tungoksessa ja ei tunnu helpottavan vaikka otin buranan jo:notworthy:
Laita kumisaappat vasta sitte, kun menet navettaan.
 
Kuinka ne muuten näyttää ja kuonka isot ne ovat? Onko niissä pitkät varret vai ei, onko niissä nauhoituksia missään, onko solkia?
Siis ei mulle kenkiä tartte ostaa:D
Mun jalka on edelleen sen 36 numeroinen..emmä hirveesti välitä mistään kimaltavista tilpehööreistä kengissä..soljet vielä menee kuhan eivät ole kullanväriset.
 
Kyllä mä välillä tuolla ulkona mökötän maisemille ja aattelen että sais se nyt kuivemmaks muuttua kun kastuu lenkkarit ja rebelinä evvarmasti kumppareita jalkaani vedä!:barefoot::cautious:

Emmä tiiä mikä mökötyttää tai tiiänhän mutta ei se oikeestaan mökötytä vaan surettaaa...pää tuli kipeeks cittarin tungoksessa ja ei tunnu helpottavan vaikka otin buranan jo:notworthy:
Hirrrween karrrmeen malttamattomina siellä nytkyllä taas ollaan:cautious:...ei se nyt vaan kuules mee silleen että kun sä nythetijustiinsa tahot kuivat kävelytiet vaan kyllä pitää malttaa odottaa.....:rolleyes:
Äää - tää kelivaihe on kyllä niin pimmeestä paikasta:D mutta kärsittävä se vain on. Mä niiiiiiin ootan kunnon fillarikelejä, mettätiet oottaa :)...

:unsure: ...yksi kaksi kolme neljä...aina iloisia ollaan(melkein)...jos suru tulee..anna surun mennä...paarmat ne laulsa..heinäsirkat hyppelee..kissa istuu pankon päällä ja koko maailma pauhaa*hyräilee ja silittää pikkuisen. Ellusen surumielistä pääkköstä*...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä