Miehellä pitää aina olla tarjota hyvä selitys!Seli seli napu napu pipi pipi papu papu!!
Miehellä pitää aina olla tarjota hyvä selitys!Seli seli napu napu pipi pipi papu papu!!
Jep, odotan edelleen sulta sitä hyvää selitystä ystävä kallis!Miehellä pitää aina olla tarjota hyvä selitys!
Multa puhkesi rengas ja huoltoasemalta oli bensa loppu tulvan ja tulivuorenpurkauksen vuoksi kun pysähdyin auttamaan mummelia kadun yli ollessani viemässä ruokakasseja pelastusarmeijan joulupataan.Jep, odotan edelleen sulta sitä hyvää selitystä ystävä kallis!
Ketjussa on aina päivä!Iltaa
PäivääPäivää
Harmaa,loskakeli
Oli kyllä ärsyttävää kävellä,kun kävin talouskulmassa & prismalla.
Täällä oli koko eilisen päivän/ illan vesisade. Tänään ei onneksi oo.Päivää
Täällä satoi aamulla vettä.
On ja on sellanen kalseen kylmä että paleltaa sisältäpäin kroppaa..Inka muiden päivä yhtä harmaan kostea?
Prismassa oli hirvee tungos tänään eikä ollu mitään erikoista ees.Päivää...
Hyh mikä tungos cittarissa oli, joku vuoden syntymäpäivä ja joka mutkassa oli jotain tarjoilua ja ihmisiä tungokseen saakka...lievästi sanottuna alkoi kyllä ahistamaan ja nyt koskee päähän.
Kenkähyllyillä oli kyll käytävä pariinkin otteeseen ihastelemassa En sortunut ostamaan mitään, vaikka eivät olleet hinnalla pilattuja..
Ootko lähössä reissuun ?Ja ei kun menoksi. Täytyy käydä ostamassa uudet passikuvat ja käydä postissa.
Noh, joskos sitten tämän rupeaman jälkeen vois hetkeksi huokaista ja alkaa rentoutumaan hetkeksi.
Koska odottavan aika on pitkä, mitäs puuhaa sitä keksis sitten ajan tappamiseksi
Inka muiden päivä yhtä harmaan kostea? Tuntuu kuin olisin pientä sumua ja sumumaista tihkusadetta tyrkyllä.
Mua ahistaa nykyään isoissa ihmisjoukoissa tosi paljon ja tulee helposti sellanen olo ettei pysty kunnolla hengittämään kun joka puolella on jokuPrismassa oli hirvee tungos tänään eikä ollu mitään erikoista ees.
Mua ahistaa nykyään isoissa ihmisjoukoissa tosi paljon ja tulee helposti sellanen olo ettei pysty kunnolla hengittämään kun joka puolella on joku
Ikävää tuomonen.Mua ahistaa nykyään isoissa ihmisjoukoissa tosi paljon ja tulee helposti sellanen olo ettei pysty kunnolla hengittämään kun joka puolella on joku
Mua ärsyttää nää jotka juttelevat keskellä käytävää. Aikuiset ihmiset. Eikö ne älyä mennä sivummalle juttelemaan.Ikävää tuomonen.
Mua ei niinkään ahista,mutta mukavampi on käydä kaupassa jos ei oo hirvee tungos ja kun moni jää kärryjen kanssa eteen pyörimään tai joku porukka hölisee eessä,niin ärsyttävää.
Joo toi on toinen mikä kanssa saa oman ärsytyksen nousuun...yleensä se menee niin että joko jotkut jää kärryineen siihen käytävälle tutkimaan tuotelostuksia, eivät nää niitä lukea, kaivavat lasit käsilaukusta ja aloittavat alusta ja ne kärryt on siinä käytävällä poikittain...tai sitten ihmiset jää siihen käytävälle juttelemaan jonkun tutun kanssa ja tukkivat käytävät niin etteivät edes itse mahdu kunnolla väistämään.Ikävää tuomonen.
Mua ei niinkään ahista,mutta mukavampi on käydä kaupassa jos ei oo hirvee tungos ja kun moni jää kärryjen kanssa eteen pyörimään tai joku porukka hölisee eessä,niin ärsyttävää.
Jep,niimpä. Ja jos kohteliaasti sanot,että voisko väistää vähän,niin osa mulkoilee ihan kuin olisi kiroillu tai sanonut pahasti. Osa kyllä ymmärtää ja sanoo anteeksi,kun en huomannut.Joo toi on toinen mikä kanssa saa oman ärsytyksen nousuun...yleensä se menee niin että joko jotkut jää kärryineen siihen käytävälle tutkimaan tuotelostuksia, eivät nää niitä lukea, kaivavat lasit käsilaukusta ja aloittavat alusta ja ne kärryt on siinä käytävällä poikittain...tai sitten ihmiset jää siihen käytävälle juttelemaan jonkun tutun kanssa ja tukkivat käytävät niin etteivät edes itse mahdu kunnolla väistämään.
Jep sama juttuMua ärsyttää nää jotka juttelevat keskellä käytävää. Aikuiset ihmiset. Eikö ne älyä mennä sivummalle juttelemaan.
Mä teen niin etten ees kato ketään päin, pyydän vaan väistämään ja kävelen eteenpäin...Jep,niimpä. Ja jos kohteliaasti sanot,että voisko väistää vähän,niin osa mulkoilee ihan kuin olisi kiroillu tai sanonut pahasti. Osa kyllä ymmärtää ja sanoo anteeksi,kun en huomannut.
Joskus on pitänyt vaan röyhkeesti mennä läpi tai työnttää ostoskärryt eestä.Mä teen niin etten ees kato ketään päin, pyydän vaan väistämään ja kävelen eteenpäin...