@Päppyrä -voi kurjuus, tsemppiä sinne pitkiin päiviin! Mullakin laski hitaasti arvot ja vasta 6vkoa tyhjennyksestä oli raskaustesti nega. Päivä kerrallaan vaan!
@Ann33 ja
@helskatti - täällä samoja fiiliksiä, et monesti miettii, miten asiat olis nyt JOS ei olis keskenmenoa, viikkoja varmaan 25+ ja just kesäloma ja mammaloma häämöttäis, vatsa olis jo ihana ja vauvan liikkeet tuntuis.. mutta eiiiiiiii...
@Santso - kiitos kun jaoit tuon kaverisi kokemuksen <3 Luo uskoa!
ON: Täällä eilen tosiaan oli todella selkeä ovis: kunnon kivut ja paine, kirkasta limaa, ovistestiT (juujuu, neljä
) kaikki tasavahvoja/vahvempia viivoja! Ja hyödynnettiin sitten! Tänään on olo munasarjoissa jo rauhallisempi, edelleen pientä pistoa mutta suurimmat jomotukset on väistynyt yön aikana, luulen ovulaation olleen yöllä/aamulla/nyt päivällä viimeistään, koska ekaa kertaa ikinä myös seksi vähän sattui tai se paine minkä se aiheutti!
Varovaisin mielin lähden piinailemaan, mietityttää että tää kierto on normaalia pitempi ja alkukierrosta oli kovia lääkkeitä, että onkohan nyt irtoava munis kovin laadukas edes.. No, katsotaan. Jos tästä tuliskin tulosta, oon varmaan aivan överipaniikissa, koska lähtötilanne ei optimaalinen.. Toisaalta, ennen keskenmennyttä raskautta oli just vastaava kierto, josta tuli kemiallinen ja sit "onnistunut" raskaus joka meni sit kuitenkin kesken.. Will see.
Mut mulle voi siis laittaa tälle päivää nyt DPO0