Mää pistin just ovistestit tilaukseen vaikka eka aattelin etten tilais Heti ku vuoto loppuu ja rtesti on nega taas nii alan tikuttelee ovista Jos pääsis si vähä kartalle kierrostaki
Itse kans ajattelin että kääk miten ihmeessä saa tähdättyä just oikeille päiville. Tosin oviksen aikaan itselläkin on ’se’ fiilis, niin sit eikun ehdotusta miehelle@joulutoive teillähän on ajoitukset osuneet nähtävästi oikeinkin nappiin Toivottavasti siellä ymmärtäisi muna kasvattaa sisälleen yllätyksen näin pääsiäisen kunniaksi. ( olipas hieno vertaus )
On: Täällä on myös peitot viuhuneet ja sänky natissut näin vapaiden kunniaksi perinteisesti. Oviksesta ei tietoa ( no ei kai kun kp 12...), mutta nyt aloin tikuttaa kahdesti päivässä. Aion pentele napata sen oviksen tässä kierrossa! Täytyy vain pohtia miten tuon ukon kellistän oikeaan aikaan jos osuu arkipäivään? Kun ei se minun näistä tikutteluista tiedä. En haluaisi aiheuttaa suorituspaineita.
Mulla kesti vuoto vain 5 päivää+1-2päivää tiputtelua ja r-testi näytti haamua vielä kahden viikon jälkeen keskenmenosta. Uudestaan en ole testannut, mutta menkat on nyt meneillään.@Päppyrä siksi kyselin, kun joku joskus sanoi sellaista, että kun vuoto loppuu niin r-testi olisi myös silloin nega.
Jos tänään tulee plussa niin hommiin tänään illalla ja ylihuomenna! Eiköhän ne kaverit pari päivää siellä viihtyne..?@akorrzs testasitko? Vai saitko vielä pidäteltyä? Täällä peukut pystyssä plussan puolesta Olen kuullut, että PC:n testikin olisi aika herkkä ja näyttäisi aika aikaiseenkin jos näytettävää on. En ole kyllä itse testannut, joten...
@henttis sinullahan alkaa myös loppu kierto lähestymään! Huomasin tuon saman ilmiön aprillipäivänä. Kivat heille Ison mahansa kanssa. Aina se hiukan raapaisee pintaa syvemmältä, kun näitä raskausjuttuja jossain tulee vastaan.
@Kumiankka1 siellä on vähän samanlaista kuntokuuria aloitettu, kuin itsekin yritän. ( en nyt kyllä noin innokkaasti, vaikka hyvää tekis ) Niin kuin näyttää puolella Suomea olevan sama meininki päällä. Joka nurkassa joku kuntoilemassa
On: Tänään arvon leidit on VIHDOIN ovistestin viivat vahvistuneet lähes plussaksi! Ja edelleen kauhea ressi mitä tuon miehen kanssa tekis!? Olisi NIIN paljon helpompaa kellistää ukko viikonloppuna! Ääh, tiedän jo etukäteen melkein miten yritykseni ottaa. Hankalaa tulee olemaan sen voin kertoa Pääsiäisenä oli harrasteita joka päivä ja jopa kahdestikin päivässä. Miksi se täytyykin aina olla viikolla niin hankalaa? Ja jos tänään onnistun hänet suostuteltua ja huomenna tulee ovisplussa!? Miten ihmeessä onnistun kolmena arkipäivänä peräkkäin!? Pienet on murheet meikäläiselläkin Nyt pitää aloittaa kunnon Temptation Ilandit kotona!
Ootko testannut kuitenkin? Onko menkat myöhässä? Eikös ovistesti voi näyttää loppukierrosta plussaa, vaikkei ovulaatiota silloin olisikaanAuttakaa arvon naiset! KKM tammikuussa, sen jälkeen taukokierto, sen jälkeen yrityskierto (27pvää) josta ei tulosta ja NYT tilanne se, että kp30 odottelen menkkoja (ei yritystä tässä kierrossa ku mies oli oletetun oviksen aikaan poissa) ni tuli ovisoireet ja äsken testiin VAHVA ovisplus?
Uskaltaako näin myöhäisellä oviksella edes yrittää? Kokemuksia?
Ei oo tässä kierrossa pupuiltu ollenkaan, joten raskautumisen mahdollisuutta ei ole... En oo kyllä ennen testannut menkkojen alun aikaan, et mitä näyttää. Mut nyt on vaan selkeät ovisoireet ni siks otin ovistestin. Menkat pitäis alkaa ihan näillä hetkillä, ollut epäsäännöllinen kierto nyt keskenmenon jälkeen (ja kyllä ennenkin..).Ootko testannut kuitenkin? Onko menkat myöhässä? Eikös ovistesti voi näyttää loppukierrosta plussaa, vaikkei ovulaatiota silloin olisikaan