The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oletko käynyt Ahvenanmaalla? Samalla lailla tuulee, kovaa ja kylmästi. Ei mitään verrattuna tämän rannikon merituuleen.
En oo, mutta kyllä mä muistan joskus Helsingissä kun käytiin satamassa että tuuli aika napakasti...mä tykkään, mutta mä nyt oonkin vähän tällanen outo:oops:....äiti väitti sen johtuvan siitä, että synnyin lumimyrskyn aikaan...siks musta tuli kuulema niin kovapäinen:cautious:
 
En oo, mutta kyllä mä muistan joskus Helsingissä kun käytiin satamassa että tuuli aika napakasti...mä tykkään, mutta mä nyt oonkin vähän tällanen outo:oops:....äiti väitti sen johtuvan siitä, että synnyin lumimyrskyn aikaan...siks musta tuli kuulema niin kovapäinen:cautious:
Eihän täällä edes tuule kunnolla, sillai on raikas ilma ja tuulenvire :D
Muualla asuvilta olen kuullut samaa, että kauheeta kun aina tuulee.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
En oo, mutta kyllä mä muistan joskus Helsingissä kun käytiin satamassa että tuuli aika napakasti...mä tykkään, mutta mä nyt oonkin vähän tällanen outo:oops:....äiti väitti sen johtuvan siitä, että synnyin lumimyrskyn aikaan...siks musta tuli kuulema niin kovapäinen:cautious:
Mä taas synnyin juhannuksena.
Lunta oli hieman vähemmän kuin jouluna.
Senkö vuoksi minusta tuli tämmöinen?
 
Eihän täällä edes tuule kunnolla, sillai on raikas ilma ja tuulenvire :D
Muualla asuvilta olen kuullut samaa, että kauheeta kun aina tuulee.
Savossa kesti oikein hyvin sellasen -35 asteen pakkasen talvella, mutta Vantaalla asuessa tuntui että -10 asteessa muuttuu jo jääpuikoks jos vähänkin tuuli...mä luulen että sisämaassa se tuuli ja pakkanen on erilaista, jotenkin kuivempaa.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Savossa kesti oikein hyvin sellasen -35 asteen pakkasen talvella, mutta Vantaalla asuessa tuntui että -10 asteessa muuttuu jo jääpuikoks jos vähänkin tuuli...mä luulen että sisämaassa se tuuli ja pakkanen on erilaista, jotenkin kuivempaa.
Näin se menee. Sisämaassa on kuivempaa, joten kylmä ei tunnu niin raa'alta kuin rannikolla, jossa ilma on kosteampaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Pähkinämama
Olipas hernekeitto muuten hyvää. Ihan kummallisia juttuja sitä pitääkin herkkuina kun niitä ei pitkään aikaan ole saanut. Viime viikolla herkuttelin kaupan valmiilla lihakaalilaatikolla :LOL: Ja pahus kun Maksalaatikot ja muut vastaavat kun on ollut kaipauksen kohteena o_O ja tietty rusinoilla.
 
vierailija
joku keksi laittaa suolistoaiheisen alotuksen etusivulle, paula ei nyt kerkiä muihin ketjuihin ollenkaan. :LOL::LOL::LOL:
En ole ollut paikalla ollenkaan, kun katsoin Pauliina Rauhalan haastattelun. Ne kirjat mulla on lukematta vielä, mut moni tuttu on lukenut - ei siis tarvi ostaa ainakaan omia:)
Lisäsin siihen ketjuun kommenttini, koska se taitaa päästä eroon suolestaan huomenna. Mulle on moni sanonut, et ummetuksen ainoa hoito on lopulta se poisto, koska muuten menee kuolioon ennen kuin ehditään muuta tekemään. Eipä tuo kertonut, mitä syö. Mut onhan siellä oikea osaton sairaanhoitaja paikalla, näkee nyt, mitä sanoo.
 
vierailija
Maitotölkkiin voi aina jättää tilkan maitoa, niin tölkin voi laittaa takaisin kaappiin. Vessapaperirullakaan ei ole tyhjä, jos siihen jättää jonkin riekaleen :devil:
Siivouspäivä, yhtä turhautumista.
Eikun sun on aika antaa olla se purkki siellä ja avata itselle uusi. Laitat sen laitimmaiseksi, kaadat aina siitä vaan. Rullahommassa sama, valitse omalle rullalle oma paikka ja käytä sitä. Muuten tosiaan saat aina kerätä niitä. Sukkatolloihin et saa koskea edes siivouspäivänä, jos ne eivät ole sun jättämät ne.(y)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mjaa. Jollain pesukone alkoi juuri linkoamaan.
Tuskin kukaan pesee pyykkiä pyhäiltana naapureita kiusatakseen mut kai sitä vois vähän ennakoida?
Ainakin mulla on puhtaita kalsareita vielä muutamaksi päiväksi niin ei tartte pyhäiltana alkaa housupyykille.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä