The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Argh, hullut naapurit alkoivat sitten porailemaan. Tietty just kun oli saanut tytön yöpuulle :confused:
Vantaalla asuessa oli vähän samat pulmat naapureitten kanssa, tai he eivät poranneet vaan alkoivat tappelemaan...kukin seinä-ja yläkerran naapuri vuorotellen...ne riidat meni melkein aina hyökyaallon lailla oikeelta vasemmalle tai vasemmalta oikeelle...ja hypäten siin keskivaiheilla aina yläkertaan..kiva oli herätä yöllä huutoon ja nyrkkien mäiskimiseen.
 
Vantaalla asuessa oli vähän samat pulmat naapureitten kanssa, tai he eivät poranneet vaan alkoivat tappelemaan...
Sanoisin tuohon, että mä en ole koskaan ainoassakaan kämpässäni käyttänyt ainuttakaan työkalua huvin vuoksi tai naapurien kiusaksi.
Jos käy sellainen ihme, että kämpästäni kuuluu työn ääniä välillä 9-20 niin se on asia jota naapurit vaan saa sietää sen aikaa kuin homma kestää.
Mut jos naapuri ei osaa ryypätä hiljaa hakkaamatta akkaansa niin se on asia jota mun ei tartte sietää hetkeäkään.
Ja mä ny sentään olen aika paha juoppo mutta mä osaan sihauttaa oluttölkin tai narskauttaa viinapullon vaikka keskellä yötä herättämättä naapureita.
 
  • Tykkää
Reactions: Pähkinämama
Miksei joku ole keksinyt ruokapöydän tuoleihin jokaisessa perheessä tarvittaa lisälaitetta, rullainta?
Rullain rullaa tuolin hissukseen takaisin pöydän alle painon poistuessa istuimelta.
Joku nyt tästä ottamaan koppi ja valmistamaan ja myymään näitä, ostan heti.
Samoin ostan aina puhtaan kylppärin lavuaarin, joka atomisoi sinne jääneet hiukset ja hammastahnan roippeet :devil:
 
Iltaa :coffee: On se kevät, lunta tulvillaan on maa. Siivosin Pääsiäisen pois, koristeet laatikkoon ja risut roskiin. Vaihdoin verhoja ja imuroin sälekaihtimet. Kevätsiivous alkaa poltella.
Hyvä kun muistutit.
Kevät on sitä aikaa jolloin kissat tulee hulluiksi ja naisiin iskee kevätsiivousverhojenvaihtovimma.
Joten poikamiesäijän kannattaa kartella naisia kunnes kissat ovat taas järjissään ja naiset ovat saaneet verhot vaihdettua.
 
Hyvä kun muistutit.
Kevät on sitä aikaa jolloin kissat tulee hulluiksi ja naisiin iskee kevätsiivousverhojenvaihtovimma.
Joten poikamiesäijän kannattaa kartella naisia kunnes kissat ovat taas järjissään ja naiset ovat saaneet verhot vaihdettua.
Noin niinkuin heinäkuussa elo taas rauhoittuu. Sitten vedellään lonkkaa lokakuulle kunnes alkaa joulusiivous poltella.
 
Miksei joku ole keksinyt ruokapöydän tuoleihin jokaisessa perheessä tarvittaa lisälaitetta, rullainta?
Rullain rullaa tuolin hissukseen takaisin pöydän alle painon poistuessa istuimelta.
Joku nyt tästä ottamaan koppi ja valmistamaan ja myymään näitä, ostan heti.
Samoin ostan aina puhtaan kylppärin lavuaarin, joka atomisoi sinne jääneet hiukset ja hammastahnan roippeet :devil:
Mä aikanaan suunnittelin tommoiset tuolit ja ne perustui ihan simppeliin jousimekanismiin.
Mut ei niistä tullut myyntihittiä kun pöydänalusen imurointi ja pyyhkiminen meni hankalaksi.
Atomisoivaa lavuaaria ja wc-pönttöä olen yrittänyt kehitellä mutta Tukes perhana suhtautuu atomikäyttöisiin kotitalousvehkeisiin jokseenkin nirsosti!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä