The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jehovalaiset lisääntyy kyllä enkä kuulu niihinkään, kun en kuulu enkä liity mihinkään lahkoon, tarkoittaa sitä. Mut niitä varmasti tulee olemaan sunkin kielellä aika pian, kun pääsevät asettumaan omille paikoilleen. Ihmeellistä, ettei siitä kukaan mitään kirjoittele:whistle::confused:
Ai millä kielellä ? Kyllä noita jehovalaisia täällä on välillä pyörinyt enkä ota mitään lappusia vastaan.
 
vierailija
Kuule, entä jos mä asun sun naapurissa ja tuun yöllä sun uniis??
Mun unissa ei ole mitään vikaa. En usko niihin enkä näe painajaisia. Mut kun laiska ei viitsi lukea mitään tutkittuakaan tietoa, tässä se:
"Nummelan jätevedenpuhdistamolle tulevassa jätevedessä mitattiin 25 lääkeainetta määritysrajaa korkeammissa pitoisuuksissa. Korkeimmissa pitoisuuksissa mitattiin kofeiinia, tulehduskipulääkkeitä ja diureetteja. Aineiden pitoisuudet eivät juurikaan laskeneet esikäsittelyssä, mutta biologisen puhdistuksen jälkeen pitoisuudet olivat isolla osalla aineista selvästi alemmat. Heikoiten poistuivat diureetit hydroklooritiatsidi ja furosemidi, tulehduskipulääke diklofenaakki, epilepsialääke karbamatsepiini ja antibiootti trimetopriimi."
lapsiparka, sanoisin sulle:barefoot:
 
Mun unissa ei ole mitään vikaa. En usko niihin enkä näe painajaisia. Mut kun laiska ei viitsi lukea mitään tutkittuakaan tietoa, tässä se:
"Nummelan jätevedenpuhdistamolle tulevassa jätevedessä mitattiin 25 lääkeainetta määritysrajaa korkeammissa pitoisuuksissa. Korkeimmissa pitoisuuksissa mitattiin kofeiinia, tulehduskipulääkkeitä ja diureetteja. Aineiden pitoisuudet eivät juurikaan laskeneet esikäsittelyssä, mutta biologisen puhdistuksen jälkeen pitoisuudet olivat isolla osalla aineista selvästi alemmat. Heikoiten poistuivat diureetit hydroklooritiatsidi ja furosemidi, tulehduskipulääke diklofenaakki, epilepsialääke karbamatsepiini ja antibiootti trimetopriimi."
lapsiparka, sanoisin sulle:barefoot:
Emmä lue tuota litaniaa...:)
 
ei ei. join sitä kuraa siellä sinun naapurissa. en ellun.
a) sulla on ollut väärä keittäjä jos se kuraa oli(y)
b) varaudu siihen että' vaikka sää kirjotit sille noin, niin lopputulos on se että me ollaan hänen mielestään naapureita, sä juot kipulääkkeillä vahvistettuua kahvia ja minä olen täynnä diureettejä jotka vaan ei mee pois.o_O
 
a) sulla on ollut väärä keittäjä jos se kuraa oli(y)
b) varaudu siihen että' vaikka sää kirjotit sille noin, niin lopputulos on se että me ollaan hänen mielestään naapureita, sä juot kipulääkkeillä vahvistettuua kahvia ja minä olen täynnä diureettejä jotka vaan ei mee pois.o_O
ja nyt meillä on vähintään suhde kun kirjotellaan viestejä toisillemme. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä