The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No eikö ookin ihanat?!:)
Paha muuten nimetä ketään ykkössuosikkia tuosta porukasta kun kaikki ovat lutuisia...ja arvaas oonko miljoona kertaa piirtäny mm. Kaustista ja Ressua kouluvihkoihin:rolleyes:...tuntiaktiivinen kun olin...:D
Joo mä muistan kanssa kun piirtelin matikan kirjan etu ja takakannen kuviin Ressua ja Jaskaa ja sitä Ressun koirankopperoa..jostain syystä opettaja ei tykännyt niistä, ei kuulema voinut laittaa kirjoja kiertoon ja tunneilla pitäis laskea eikä piirtää:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Joo mä muistan kanssa kun piirtelin matikan kirjan etu ja takakannen kuviin Ressua ja Jaskaa ja sitä Ressun koirankopperoa..jostain syystä opettaja ei tykännyt niistä, ei kuulema voinut laittaa kirjoja kiertoon ja tunneilla pitäis laskea eikä piirtää:cautious:
Niih...ei noi opet oikein ymmärrä ikinä monilahjakasta oppilasta:barefoot:...piirtäminenkin kun auttaa hahmottamaan matikkaa...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Vierailijaton
Hyvät yöt niille jotka jo nukkumaan kerkisivät.

Onnea kalamiehelle nikistä!

No niin, ja mulle viel täytyisi Nikki keksiä kun tyhmä palsta ei anna mun tätä harmaata käyttää nikkinä. On kuulemma laiton sana siinä.

Hmph, murjotan viela hetken nurkassa yksin. Onneks on edes valopallot ettei tarvi pimeässä enää istua.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä