The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Olet väärässä, en vihaa sinua mutta ravistelen hereille ja autan näkemään kuinka arvottomana muutamat sinua täällä pitävät. Erityisesti eräs punainen vaahtosammutin. Sen näkee heti miten sinua täällä kohdellaan, vai oletko sokea?
Hei mä arvasin että toi sana arvoton tulee seuraaviin sun viesteihis mukaan!
Ainoa joka täällä kohtelee minua ja päätöntä arvottomasti olet sinä, joten oleppas nyt niin kiva ja lopeta. Eihän tässä oo mittää järkee.
Meet vaikka hakkaamaan rukkaseen hetkeks ja tulet sitten paremmalla mielellä takaisin. Heippa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Fantzu
vierailija
Mistä saakka totuuden kertominen on ollut katkeruutta? Kerron vain sen mitä näen täällä ja mitä minulle on kerrottu toisessa paikassa.
Ihminen joka levittelee juoruja tuttavistaan ei taida olla ihan luotettavin tiedonlähde ja toiseksi, kuka sinulle mitään olisi kertonut? Olet lukenut ketjua kuin piru raamattua ja nyt luulet olevasi kaikkitietävä ketjun ihmisten asioista.
 
Olet väärässä, en vihaa sinua mutta ravistelen hereille ja autan näkemään kuinka arvottomana muutamat sinua täällä pitävät. Erityisesti eräs punainen vaahtosammutin. Sen näkee heti miten sinua täällä kohdellaan, vai oletko sokea?
?!

Kuulepa nyt.
Mä en oikeesti tajua sun ja sun agendaas tossa Elenan mollaamisessa. Saati päättömänkään. Toisaalta - en kyllä haluakaan.

Sen sijaan saisit itte ravistella itteäs pääsi kohdalta, jos vaikka ymmärrys kohtaisi oikeasti lopettamaan moiset typeryydet. Ja vaikka vihdoin ja viimein hoksaisit kasvaa aikuiseksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Olet väärässä, en vihaa sinua mutta ravistelen hereille ja autan näkemään kuinka arvottomana muutamat sinua täällä pitävät. Erityisesti eräs punainen vaahtosammutin. Sen näkee heti miten sinua täällä kohdellaan, vai oletko sokea?
Näätkö sä itse kuinka kohtelet Ellua & myös päätöntä ? Lopeta jo ihan oikeesta,mieti vähän miten kirjoitat & haukut heitä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä