Sen verran "varoituksen sana" niistä sperman kotitesteistä:@Önnö Ei tehty vielä, tiistaina tehdään eka kun pitää olla 3-7 päivää edellisestä kerrasta ja sitten torstaille toinen testi (tulee tehdä kolmen päivän sisällä mielellään). Saa nähdä miltä näyttää, pienellä varauksella miespoloa jännittää kun hänellä ei lapsia ole vielä että josko hänen tavaransa on ”sekundaa”
Tänään lähtee rengas pois ja menkkoja odottamaan!!
Sen verran "varoituksen sana" niistä sperman kotitesteistä:
Mä kans ostin miehelle semmosen ja kummallakin testillä puhdas nega. No sehän sitten oli monta viikkoo siittä maissa ja oli oikeesti tosi rankkaa. No se tammi/helmikuussa sitten rohkaistu ja meni yksityiselle (mehiläiseen) tutkituttaan tavaran laadun. Lääkärin lausunto tuli viikonpäästä kotio ja se oli että "näyte erinomainen" ja sperman laatu keskiarvoa parempi.
Että tätä tietysti vain meidän kokemus, mutta itse en ainakaan luottaisi enää siihen testiin
Mulla noiden sun mainitsemien lisäksi myös foolihappo+kierron alussa greippimehu&helokkiöljykapselit.Heippa, voisin liittyä myös tänne. Oon vähän ollut keskustelussa mukana tuolla esikoisesta haaveilijoissa, mutta olisi kiva päästä täällä vähän paremmin keskusteluun mukaan, kun tää ketju on vielä niin alussa. Söin ehkäisypillereitä yli 7 vuotta ennen kuin lopetin viime lokakuussa. Kierto on tasaantunut mielestäni aika hyväksi 27-29 päivää ja ovista en oo tikutellut, mutta kivuista ja vv:sta oon sen tunnistanut, ainakin luulen niin. Eli jos pääsisin listalle mukaan, Nemi_K, kp 1/27-29 ja yk6. raskautumisyritystä tukemassa on erilaiset monivitamiinivalmisteet sekä vadelmanlehtitee. Onkos muilla käytössä vastaavia apuja?
Mulla noiden sun mainitsemien lisäksi myös foolihappo+kierron alussa greippimehu&helokkiöljykapselit.
Teitkö tänään ovistestin aamun ekasta pissasta? Oon jostain lukenu sellasen ohjeen, että suositellaan tekemään testi klo 10-20 välisenä aikana, kun sitä lh-hormonia erittyy päivällä (ei yöllä).. Minä ainakin sain hyvin tuloksia päivän tokasta pissasta, joskus 9-10 aikoihin toki mullakin päivästä toiseen vaihtelee se vahvuus, ei mitenkään järkevästi vahvistu päivä päivältä, ja sitten kun tuli se positiivinen sen kyllä huomasTäällä odotellaan tokaa ovista vuosikausien pillereiden syömisen jälkeen. Flo ennustaa perjantaita, saa nähdä, kuinka käy. Eilen tein tämän kierron ekan ovistestin ja viiva oli kyllä ihan selkeä, mutta huomattavasti haaleampi kuin kontrolli, eli nega siis. Tänä aamuna viiva oli jostain syystä eilistä haaleampi. Ehkä oli lyhyempi pidätys takana tai pissa jostain muusta syystä laimeampaa. Huomisaamuna sitten uutta testiä kehiin, niin näkee ehkä, mihin suuntaan kierto on menossa. Toivon, että ennustukset osuisi kohdilleen ja kierto pysyisi järkevänä eikä rupeaisi sekoilemaan mitään, vaikka sekin on tietysti mahdollista, kun on vasta toka luomukierto melkein kymmenen vuoden pillereiden käytön jälkeen menossa.
Teitkö tänään ovistestin aamun ekasta pissasta? Oon jostain lukenu sellasen ohjeen, että suositellaan tekemään testi klo 10-20 välisenä aikana, kun sitä lh-hormonia erittyy päivällä (ei yöllä).. Minä ainakin sain hyvin tuloksia päivän tokasta pissasta, joskus 9-10 aikoihin toki mullakin päivästä toiseen vaihtelee se vahvuus, ei mitenkään järkevästi vahvistu päivä päivältä, ja sitten kun tuli se positiivinen sen kyllä huomas
Mutta sitten taas clearbluen kaksoishormonitesti pitäis tehdä ekasta pissasta kun se mittaa myös estrogenin nousua, eli vähän sekavaa on
Mulla on taas ip se ongelma, että vaikka olisi saanut pidäteltyä niin pissa on laimeampaa, koska aineenvaihdunta on jo käynnissä ja olen ehtinyt päivän aikana juoda jo aika paljon tosin tässä kierrossa sain kyllä CB:n kaksoishormonitestiin pysyvän hymynaaman ip pissastakin jonka siis tein silloin, kun aamupäivän liuskatesti oli positiivinen ja halusin varmistaa, koska olin jo luovuttanut oviksen suhteen kun oli jo kp37Minäkin yleensä teen vasta ip (hirveää se tuntikausien pidätys) sen ovistestin, kun huomannut, että ite saan plussan bongattua silloin varmimmin!