Oho onks sulla jotain oireita?Voihan bakteerit. Kuulin labran tuloksen tänään. Nainen sanoi että on helikobakteeri. Mä mietin sitten että olipa ihme hoito-ohje antibiootin lisäksi. Ja että miten se voi näkyä virtsasta. Taisin kuulla väärin.
Joskus ollut kipua. Nyt ei ole ollut pitkään aikaan. Virtsa haisee omituiselle ja on tumma. Virtsan takia kävin lekurilla.Oho onks sulla jotain oireita?
ok, emmä oo tiennytkään että heliko vaikuttaa myös noin..aattelin aina että se aiheuttaa jotain vatsatautia pelkästään.Joskus ollut kipua. Nyt ei ole ollut pitkään aikaan. Virtsa haisee omituiselle ja on tumma. Virtsan takia kävin lekurilla.
Mutku se ei ole se. Se on kolibakteeri eli virtsatietulehdus.ok, emmä oo tiennytkään että heliko vaikuttaa myös noin..aattelin aina että se aiheuttaa jotain vatsatautia pelkästään.
Toivottavasti nyt parantuu pian.Joskus ollut kipua. Nyt ei ole ollut pitkään aikaan. Virtsa haisee omituiselle ja on tumma. Virtsan takia kävin lekurilla.
Heliko todetaan paskanäytteestä.ok, emmä oo tiennytkään että heliko vaikuttaa myös noin..aattelin aina että se aiheuttaa jotain vatsatautia pelkästään.
Mulla on sillöin tällöin ollut virtsatietulehdus,mutta menny nopeesti ohi ilman lääkärissäkäyntiä.Mutku se ei ole se. Se on kolibakteeri eli virtsatietulehdus.
Niin, laskiko se kuume yhtään?
Kiinnostaa oikeesti...
Eiku höh joo soriMutku se ei ole se. Se on kolibakteeri eli virtsatietulehdus.
Mulla se on ollut kroonisena 13v. asti. Mulla menee pois vain antibiootilla.Mulla on sillöin tällöin ollut virtsatietulehdus,mutta menny nopeesti ohi ilman lääkärissäkäyntiä.
Heti kun oon juonu paljon hapanta mehua & vettä ja ottanut särkylääkettä,niin seuraavana päivänä ei ollu oireita enää.
Toi on kroonisena kyllä ikävä vaiva.Mulla se on ollut kroonisena 13v. asti. Mulla menee pois vain antibiootilla.
Mun dieetillä ei oikein saisi ja aamulla hörpin silti jo kupillisen joten mukissa lime-kamomilla-ruusunmarja-teetä.Kahvia
Ai niin sulla alkoi dieetti.Mun dieetillä ei oikein saisi ja aamulla hörpin silti jo kupillisen joten mukissa lime-kamomilla-ruusunmarja-teetä.
Niin oli. Yhtä kärsimystä ja lääkekuureja. Eikä saanut uida. En voinut opetella uimaan lapsena.Toi on kroonisena kyllä ikävä vaiva.
Niin oli. Yhtä kärsimystä ja lääkekuureja. Eikä saanut uida. En voinut opetella uimaan lapsena.
Dieetti sensijaan ei maistu hyvältä.Ai niin sulla alkoi dieetti.
Sun tee kuulostaa kyllä hyvältä.
https://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/tieto-varoitti-vuonna-2016-heittomerkkien-kaytto-voi-aiheuttaa-tietojen-katoamisen-6707198ok, emmä oo tiennytkään että heliko vaikuttaa myös noin..aattelin aina että se aiheuttaa jotain vatsatautia pelkästään.
Juu dieetillä tulee hirveitä himojaDieetti sensijaan ei maistu hyvältä.
Tekisi mieli kaikkea makeaa ja olutta ja jopa makkaraa mistä en yhtikäs normaalisti piittaa.