Ei ole näkynyt moneen päivään. Olisiko pilkillä kun siellä Oulussa on vielä jäätä.Onko @Rätti Väsynyt paikalla?
Sinä uskot tuohon "videointiin"?Mitä sun lapset tykkää, kun kaikki kuva ja äänetkin menee maailmalle ja talteen?
Valikoiden tietysti. Mainokset tuli myöhemmin. Niissä mitä laitoin, ei ollut yhdessäkään mainosta. Eikö ole ovelaa?meinaat tosissas että juutuubia kattelemalla tulee elämänmuutoksia.
Niin. Ikäni muistan, et teet ihmisistä jauhelihaa. Eikai sellainen ihan huviksi karkaa näppäimistöltä? Poistanut tietysti sen, mut tässä Softylle - eiku Boobabelle...eiku unohtu se nimi taas, et kannattaa loettaa tupakointi ainakin:Kun mä en avaa sun linkkejä, en vaikka kuinka tyrkytät niin antasit vaan olla....ja ethän sä tietenkään anna.
No rekisteröityneet ovat poistaneet ne kuvat, mitä ovat kaikelle kansalle lähettäneet. Yksäreinä sopivat vuorot yms, ei ne täällä näy. Mut miten niin USKON, kun kerran itse olennähnyt. Mitä sun mielestä on käytetty makkara? Sellainen on mukamas huvittavaa. Mulla oksettaaSinä uskot tuohon "videointiin"?
Vai sairaalassa? Siksikö kyselit?Ei ole näkynyt moneen päivään. Olisiko pilkillä kun siellä Oulussa on vielä jäätä.
Onko Rättistä tai Paulaa näkynyt sun hudeissa, ne ovat kuulemani mukaan hukassaPäivää kettinkiin.
Asioita hoidettu, kaffia juotu ja kaalilaatikkoa kupu täynnä.
Ilmaiskirjasaaliina tänään:
Dickens - Kolea talo
Katz - Saksalainen sikakoira
Martinheimo - Isojalkainen poika
Ai ottaako Pitsilän väki vastaan siellä ketjulaisia automaattisesti?Kaksi vakkaria hukassa, Rättis ja Paula.
Menivätköhän Espanjaan?
Moikka. No johan on Loimaan cittariHuh! Jouduin työasioissa Loimaalle.
Ja Loimaan Cittarissa totesin, etteivät ne ainakaan luomu-ruokaa arvosta. Onneksi nyt kotona. Pian pitäisi lenkille ja sit sauna ja loppuilta jotain, ehkä siltaa, tuijotellen.
En käy ollenkaan marketeissa, niin en tiedä, mut lähikaupoissa saattaa olla. Reissuissa onnistuu monesti ostamaan puoleen hintaan kaikki luomulihat, kun vitsii vähän jaloitella. Joulilaan hommia semmonen, sanon aina - ja siksi köpöttelen hakemaan, mut enpä osta tilalle muuta jos ei ooHuh! Jouduin työasioissa Loimaalle.
Ja Loimaan Cittarissa totesin, etteivät ne ainakaan luomu-ruokaa arvosta. Onneksi nyt kotona. Pian pitäisi lenkille ja sit sauna ja loppuilta jotain, ehkä siltaa, tuijotellen.
PäivääPäivää
Töissä oltu.
Kiva yö/ aamu oli kun sokrut ja leposyke ylhäällä.
Mukavaa alkavaa viikkoa.
Ketsupilla?Munaa suuhun
Ketsupilla
Paistettua,vähän välipalaa
Jaa,hyvä kysymysPäivää
Mites ne silleen heittelee?
Jooo,paistettua munaa &ketsuppiaKetsupilla?
Teitkö itse vaniljakastikkeen?Tulipa hyvää.
Vatkattua vaniljakastiketta & kookosmaidon kiinteä osa,sekaan sitruunatahnaa.
Lasin pohjalle itsetehtyä omenahilloa,päälle tuota seosta ja koristeeksi päälle vielä hilloa ja sitsuunatahnaa ja paahdettuja siemeniä vähän.
Mä laitan mausteita.Jooo,paistettua munaa &ketsuppia
En tehny ite. Omenahillossa oli hillosokeria. Sitruunatahna oli valmista.Teitkö itse vaniljakastikkeen?
Omenahillo on kai sokeritonta? Mitäs toi sitruunatahna on?
Kookosmaidoissa on karrageenia, mut mistä olet löytänyt sellaista, missä ei ole?
Valkosipulia ja suolaa laitoinMä laitan mausteita.
No voi sentään: hillosokerissa... oliko karrageenia? On ollut ainakin ja siksi ei voi kaikkia kakkuja syödä. Mulla ei ole sokeritautia, mut tiedän kyllä niitä joilla on. Sitruunatahnasta en ole kuullutkaan, mut varmaan toi yhdistelmä maistui ihanalle. Voisiko sitä vähän muunnella? Vaniljakastike on halpa ja helppo tehdä itsekin, ilman sokeriakin.En tehny ite. Omenahillossa oli hillosokeria. Sitruunatahna oli valmista.
Kookosmaidossa ei tainu olla karrageenia