V
vierailija
Vieras
Mistä muualta voi saada apua takuuvuokran maksuun jos kela ja sosku ei sitä myönnä? Juu ja luottotiedot mennyt niin lainaa en saa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mistä muualta voi saada apua takuuvuokran maksuun jos kela ja sosku ei sitä myönnä? Juu ja luottotiedot mennyt niin lainaa en saa.
Minulla vuokranantaja pyytää 3kk.n vuokraa (yht.2058) juuri noiden luottotietojen takia.Kuinka suuri perhe sinulla on ja missä paikkakunnalla asut?minulle kela myönsi ja muutamme ensi viikolla. Tuleva vuokranantaja pyysi 4kk vuokraennakon eli noin 3000 euroa ja mukisematta kela myönsi. Sen kummempia perusteluja en laittanut
3 lasta ja OuluMinulla vuokranantaja pyytää 3kk.n vuokraa (yht.2058) juuri noiden luottotietojen takia.Kuinka suuri perhe sinulla on ja missä paikkakunnalla asut?
Muuten samaa mieltä mutta jostain syystä useimmat mamut eivät ole köyhiä. Oikeasti köyhillä ei ole varaa pitää autoa Helsingissä ja täällä ne ajelevat isoilla maastureillaan.Siis maksaako Kela tuon sille vuokranantajalle vai antaako vuokraajalle.
Itte olen aikoinani talousvaikeuksissa ollessani lainannut aina kavereilta, koska en muualta saanut. Mutta aika usein on niin, että näillä köyhimmillä ja pahimpaan ahdinkoon itsensä ajaneilla ei ole kavereillakaan rahaa.
Eli edustetaan sitä aitoa huono-osaista väkeä. Usein luullaan, että Suomessa kaikki todella köyhät ovat mamuja, alkkiksia, narkkareita jne. mutta paljon on myös sellaisia periaatteessa "ihan tavallisia" ihmisiä, joilla ei syystä tai toisesta ole kykyä hoitaa arkipäiväisiä asioita. Usein ongelmilla monen monta syytä, moniongelmaisia perheita joilla nämä jutut kulkee suvussa.
Tehän olisitte saanut vuokratakuun entisestä kämpästä takaisin, joten olistte voinut hakea vaikka pankista kuukaudeksi lainan.Kela on perseestä. Me asuttu tässä hikisessä paskaluukussa useempi vuosi ja oltais saatu aivan ihanalta alueelta todella hieno kämppä ja vuokratakuu olis ollu sama ku tässä. Vuokra melkein sama. Mutta sossustapa ei myöntäny tätä just koska oli mukamas "mukavuussyy". Sitä mä en saatana tajua, että ei sais muuttaa melkein samalla rahalla parempaan paskapaikasta. Olis se lapsillekkin parempi. Vieläkin vituttaa kun tässä paskassa joutuu asumaan. Vihaan noita sossuämmiä, jokka itte asuu kivoissa kämpissä jne paskaakaan tee ison palkkansa eteen. Voin sanoo, että suoraan melkein vittuili tämä ämmä tässä asiassa päin naamaa.
Miten perheelliset menettää luottotiedot?
Jep.Kela ei suoranaisesti maksa takuuvuokraa kenellekään vaan antaa todistuksen jolla takaa vuokran. Kela maksaa vasta sitten (vuokranantajalle) jos vuokralaiselta jää maksettavaa
Tehän olisitte saanut vuokratakuun entisestä kämpästä takaisin, joten olistte voinut hakea vaikka pankista kuukaudeksi lainan.
Ihan simppelisti vaikka siten, että on velkaa ja jää työttömäksi.
Ja ette yhtään ole saaneet säästöön vuosien aikana? Te taidatte asua siis ihan oikeassa paikassaNo paskat kun Kela oli sen maksanut. Joten rahat olis mennyt kelalle.
Ja ette yhtään ole saaneet säästöön vuosien aikana? Te taidatte asua siis ihan oikeassa paikassa
AhaaJep.
Yleensäkään takuuvuokraa ei ole mitään järkeä maksaa vaan itse hoitaessa se on syytä tallettaa pankkiin vuokravakuustilille.