onko täällä muita erittäin vaikeasta migreenistä kärsiviä?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
paulamummu
Mistä tosiaan tietää, etteikö voisi olla nuo selittämättömät päänsäryt juuri myrkytysoiretta esim muuntogeenisistä aineksista? En ole syönyt sellaisiakaan ainakaan 10 vuoteen, joten vaikea on sanoa, mistä muut kipunsa saa. Mitään lääkkeitä en ole käyttänyt kolmeen vuoteen, siksi uskallan sanoa:

http://koti.utanet.fi/~paula/xyz/lapsettomuus.htm
 
vielä tuli mieleen
glyfosaatti - se rikkaruohontorjunta-aine on nimeltään glysiini max.

Glysiini esimerkiksi voiteessa saa aikaan myrkytysoireet - mitä rasvoja käytät iholle?
 
entinen migreenipotilas
Näissä apteekkivalmisteissa on glysiiniä, mistä tulee migreeni. Ei siis auta se Posinova, jos ottaa flunssaan, kun siitä tulee entistä kipeemmäksi !

http://spc.nam.fi/indox/nam/humspc.jsp?query=glysiini+&start=61
 
Kärsin viikoittain migreenistä enennkuin tulin raskaaksi ja loppuivat kuin seinään.Mutta silloin kun migreeni oli jatkuvaa söin estolääkitystä ja lääkäri määräsi Imigran-injektiot koska muut kohtauslääkkeet eivät auttaneet.Tuolla lääkityksellä kipu pysyi suurinpiirtein kurissa.Mutta ei hirveästi muuten naurattanut kun kaksi Imigran injektiota maksoi (vuonna 2007) vähän yli 80e ja niitä kun viikoittain pisteli niin ei ainakaan rahat tilillä poltelleet :( Muuten hyvä lääke mutta niin auttamattoman kallis.
Mutta tsemppiä sinulle,toivottavasti löydät siulle sopivan lääkityksen!
 
:-D
Noinhan se systeemi toimii, et ensin pilataan ihmisen ruoat ja sit aletaan myymään niihin vastavaikuttajaa väittämllä, et kyseessä on joku sairaus;-)

No, kunnollista ruokaa ei saa halvalla, jos ei itse tuota kaikkea (eikä silloinkaan tuu halvalla!). Monelle se on vaan helpompi ottaa se pilleri, kuin lukea tuoteselosteita. Lääketeollisuus tarvii tietysti lääkäreitä niiden markkinoimiseen, mut mulla ei ole mennyt yhtään rahaa niihin, vaikka 4 kertaa olen käynyt lääkärissä migreenin takia ja resepti annettiin kouraan heti, ilman mitään tutkimuksia.

Lue kirja Oravasyndrooma suomalaisista neurologeista....
 
vierailija
Minulla oli liki kahdenkymmen vuoden ajan yhä paheneva migreeni. Lopulta jouduin ottamaan 2 jopa 3 täsmälääkettä jokaikinen päivä. Useita estolääkkeitäkin kokeiltiin vuosien varrella, muttei niistä ollut apua. Yritin syödä säännöllisesti, välttää migreeniä aiheuttavia ruokia, ja tehdä kaiken sen eteen ettei migreeniä tulisi.

Vasta kun eräs lääkäri puuttui liialliseen triptaanien käyttööni ja laittoi minut ns. vieroitukseen, eli triptaaneille totaalikielto, särkylääkkeitäkin oli syytä välttää, ja hätätapauksessa oli määrä mennä päivystykseen jos ei kotona kipujen kanssa selviä, niin migreeni loppui. Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, että vuosien ajan joka päivä triptaaneista riippuvaisena pääsin eroon migreenistä lähes kokonaan. Kerran jouduin käymään päivystyksessä, mutta silloin sain luvan ottaa triptaanin kun edellisen ottamisesta oli muutama vuorokausi.

Nykyinen ohje on ettei triptaaneja saa ottaa peräkkäisinä päivinä, eikä yli kahta kertaa viikossa ettei synny uusi riippuvuus, joka vain pahenee jos ei kierrettä katkaise.

Itsehoidoksi olen keksinyt että pääkivun tullessa menen välittömästi makaamaan sängylle piikkimaton päälle, enkä käytä silloin tyynyä, tunti vähintään siinä, hyvä olisi vaikka nukahtaa hetki. Kipu yleensä häviää. Vain muutaman kerran nyt 3kk aikana olen joutunut täsmälääkkeen ottamaan. Yleensä syy on ollut se etten ole mennyt/voinut mennä makuulle riittävän nopeasti. Ja merkitystä on sillä että on hiljaista, voi rentoutua kunnolla, eli sohvalla makaaminen ei riitä.

Suosittelen kokeilemaan!
 
vierailija
Edelliseen lisäyksenä, että pääkivut toki ovat jatkuneet, ja joudun lähes jokapäivä tekemään tuon makuuharjoitteen, mutta triptaaneista olen päässyt eroon, kivut eivät ole lamauttavia enää. Itselläni on onneksi mahdollisuus hoitaa pääkipua noin, mutta ei toki sovi kaikkien elämäntyyliin.
 
vierailija
"B) (foolihappo) tuotetaan käymisellä käsitellystä raaka-aineesta ja öljytuotteista.

Ainesosina on sokeriruoòsta, tapiokasta tai maissista saatu tärkkelys sekä huipputeknologinen glutamiinihapon keitos - josta valmistetaan myös arominvahventeena käytettyä natriumglutamaattia - asetoni, N-[7-(2-amino-4-hydroksi-pteridinyyli)metyyli]-4-aminobentsoehappo, parafiini ja voihappo. Näistä syntyy foolihappoa..."
Kirjassa Aitoa ruokaa Mats-Eric Nilsson

Eiköhän tuonkin ole kautta aikojen saanut riittävästi ruoasta, eikä mitään pillereitä tai litkuja tarvi erikseen ostaa?
 
vierailija
itse vältän aspartaamia, natriumglutamaattia, arominvahventeita sekä hiivauutetta. Auttaa. Hiivauutetta on myös luomukasvisliemikuutioissa
Hyvä että olet kertonut. Aspartaamia olen boikotoinut jo silloin, kun näin sen puskevan markkinoille. Onkohan sitä ollut lääkkeissäkin?
https://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/miljoonille-suunniteltu-kaupunki-lahes-tyhjillaan-kiinassa-kuvat-vaikuttavasta-aavekaupungista/6159666
Toki moni asia vaikuttaa samalla:whistle:
 
vierailija
Vaikuttaa, sillä aivot tarvitsevat myrkytöntä rasvaa päivittäin.

"Ravnskov: ”On erittäin vaikeaa kyseenalaistaa tällaisia yleisiä totuuksia. Eikä pidä unohtaa, että tutkijoiden on hyvin vaikeaa tulla esiin, ja sanoa, että se mihin on uskonut koko uransa ajan ja mistä on julkaissut runsaasti tutkimuksia, onkin itse asiassa aivan väärin."

MOT:n blogissa lisää.
 

Yhteistyössä